Vanavond even testen, ze voelen wel erg zacht:
Wilde trouwens nog toevoegen dat Cafe Zondag ook erg leuk is voor savonds borrelen!
Super, dank je wel!
Als je nog een restaurant-idee hebt hoor ik het ook graag; Wycker Cabinet ziet er leuk uit maar ik ben altijd in voor meer tips
Welke plant is dit?
En @grace
Ik vind hem top! Je kan hem redelijk afstellen, gaat wel alle kanten op dus soms ook op de muur of op tafel. Maar de herrie is absoluut acceptabel, hoor je niet als je tv ook nog kijkt ofzo, en nog belangrijker: poes lijkt het leuk te vinden! Al snapte ze het eerst even niet haha.
Weet jij toevallig of dit bij de shampoo van Werfzeep ook zo is?
Laat in het boeken topic even weten wat je ervan vond als je hem gelezen hebt (aub).
Ik had dus toch die #influencer hoodie moeten kopen
Ik zat net heel uitgebreid naar die eerste foto te staren en me af te vragen wat dit überhaupt zou zijn. Dacht eerst iets van een ninja turtle schild haha. Maar na een tijdje viel eindelijk het kwartje en begreep ik dat het een closeup is 🤦🏼 tijd om naar bed te gaan.
Wel een hele mooie plant trouwens. Heb hem ook op mijn planten lijstje gezet
IK PROBEER HET AL ZO LANG! Baal echt dat het niet lukt haha
Ja is ook een zeep! Ik heb zelf ook lang zo’n zeepshampoobars gebruikt. Ik ben er zeker niet tegen hoor, voor veel mensen werkt het goed. Helaas voor veel mensen ook niet! Ik ben zelf meer fan van shampoobars met sodium coco isethionate (een milde reiniger uit kokos)
jaaa ik heb ze net ook gekocht!! kwamen binnen in mijn maat bij zalando