Show je laatste aankopen #2

Hoe lang heb jij gedaan over ze inlopen? Ik denk dat ik ze al wel 3 of 4 weken aan heb gehad maar ze zitten nog steeds afschuwelijk :sob:

Er was 2e aan -50% bij Holland & Barrett :woman_shrugging:

7 likes

Beide van H&M

6 likes

29 likes


Dit kun je toch geen korting noemen??? 5 cent???

45 likes

:joy::joy::joy: Zal een foutje zijn, hoop ik?

Jurk van de Sissy Boy.

46 likes


Nieuwe (Wrangler) high waist zwarte skinny, en deze zit echt perfect!
Echt een aanrader voor als je smallere taille hebt, maar ook heupen.

19 likes


Met dank aan @anon39978576 Lobi :heart:


En deze Puma’s voor maar €35

12 likes


Ik ben een beetje koopziek de laatste dagen…

26 likes

H&M! Er zijn ook nog andere printjes :grin:

Klopt, hij is van Vila :wink:
https://www.vila.com/nl/nl/vl/shop-pr.-categorie/t-shirts-and-tops/tops-met-korte-mouwen/kanten-top-met-korte-mouwen-14049852.html?cgid=vl-tops-short-sleeves&dwvar_colorPattern=14049852_Black

1 like

image

Ik heb hem al als audiobook geluisterd, maar ik wilde hem graag nog in mijn kast hebben staan. :slightly_smiling_face:

2 likes

De jas. Hij is trouwens donker blauw, dat is niet zo goed te zien vind ik. (Frida jas van Levi via Zalando)

19 likes

Levi’s ribcage en america today chill broek

20 likes

Die broek heb ik ook, echt supermooi is ie maar ik kan er gewoon echt niet comfortabel mee zitten haha. Hij is niet overdreven strak ofzo maar ik kan m echt alleen aan als ik veel loop of sta haha.

Haha ja, hm dat kan ik me voorstellen. Dat vond ik tijdens het passen nog wel meevallen, maar eigenlijk nog niet over nagedacht voor een langere termijn haha. Ik ga thuis nog even proefzitten voordat ik de kaartjes eraf haal.

Gisteren in de winkel gezien en die is zo mooi!

1 like

Ja ik had hem denk ik teruggebracht als het nog kon. Nu bewaar ik m voor mn meest mobiele dagen :sweat_smile:

Mooi! Heb je een link voor mij?