Pfff, ik heb naast gegrepen, ik vind het zo jammer. Wel heel chill dat jij kaarten hebt!
Op Google ga ik toch niet vinden waarom iedereen hier massaal de chilly koopt?
Noo wat jammer! Ik had ook bizar veel geluk hoor. Het gekke was dat ik daardoor dacht dat het niet druk was, ik het voor de grap nog een keer ging proberen en er weer gelijk door was? Snap niks van die wachtrijen daar joh
Omg deze tip, thaaaaaaaaaaaanks!!! Scheelt echt veel!
Ik heb een ‘neppe’ van de primark. Ik kende deze niet.
De kachel, al is die van ons iets anders, maar wel hetzelfde model
Set salontafels
Lamp voor boven eettafel

Bijenkorf
De kleine clip en het schuifje rechtsonder, ben benieuwd
Monki, Esprit, Only, Wehkamps eigen merk (ja klinkt heel lame, maar heb daar echt een chille Skinny van)
Ja hoor! Kan niet in de vaatwasser, maar als ik thuis kom van werk zet ik m in heet water en wat afwasmiddel en dan ‘s ochtends omspoelen. Ik drink er alleen groene thee uit of citroenwater, dus dat is voor mij voldoende en tot nu toe geen muffe geurtjes! Wel doe ik ff met een sponsje de dop en de hals goed schoonmaken.
En tip voor thee trouwens: Laat je waterkoker niet tot 100 graden koken of laat m eerst afkoelen. In die fles blijft alles zo ongelofelijk
lang heet, dat je heel de dag niet kan genieten van je thee haha
voelde me gister verdrietig dus ik mocht dit van mezelf kopen
thanks aan degene die hier neinties tipte trouwens
Heel mooi!
hier vullen ze ze heel regelmatig aan! weet niet welke maat je nodig hebt maar gisteren hadden ze nog heel veel maten. Wordt echt goed bijgewerkt.
heb die van mij toevallig van de week op marktplaats verkocht omdat ik ze bij mij niet mooi vond en ze niet lekker zaten
Omg waar?
39, zoals bijna iedereen haha! Thanks in ieder geval!
Ik ben er 3 filialen voor langs gegaan want ik moest en zou ze hebben