Show je laatste aankopen #2


Naar Berlijn!

34 likes

Tickets voor theatertour, rij 1!

1 like

Oeh, bedoel je dat je je enkel dus niet kan bewegen? Bij mijn croco is het lakleer en heb ik het idee dat het wat beter aan het worden is, iets soepeler. Maar het klopt wel dat het enkel en schacht gedeelte echt heeeeel smal is. Ik maak zo wel even een foto voor je van hoe hij bij mij zit. Bij de tenen heb ik geen last trouwens! Dat zou een maat groter wel moeten oplossen lijkt me.

Leuk die broek! Misschien ga ik die ook eens passen. Ik ben er na jaren verkeerde broeken voor mijn figuur dragen achter dat de straight en zelfs tapered leg met een hoge taille me beter staan. Phew het is me de jeans journey wel.

2 likes

Ja dat inderdaad! Vanmiddag komt als het goed is een maat groter dus hoop dat die goed zitten. Wel fijn om te weten dat ze nog iets uitlopen!

1 like

Lekker broekie voor op kantoor

7 likes

Zo mooi deze! Vallen ze heel smal? Ik heb brede voeten en durf niet zo goed te bestellen… (De rode)

H&m , simpel - just the way i like it

7 likes

Mochten mensen dit nog interessant vinden: maat groter zit nog steeds wel wat strak om m’n enkels maar ik kan hier wel normaal in bewegen/lopen! Ga ze dus houden :blush:

1 like

Nou alles gaat terug helaas. Het was ook te mooi om waar te zijn voor €22 haha. Mn review:

  • de legging was veel te groot en niet zo’n glad stofje als de meeste sportleggings
  • de top zat mega strak, maar was wel stretchy. Stond niet mooi
  • de korte broek was te klein :woman_shrugging:t2:


ASOS. Ik mag eigenlijk geen rokjes meer. Maar ik kwam deze tegen en ik kreeg hem de hele week niet uit mijn hoofd en bleef maar kijken tot mijn maat terug was. Dus toen dat zo was heb ik hem gelijk gekocht.

42 likes

@anon42392789 Love these <3 Heb die toen niet genomen, want niet handig met mijn werk, maar vind ze wel heel tof.

45

Ik post alleen maar Docs hier, geloof ik :joy: Nu heb ik de afgelopen paar maanden ook weinig postbaars gekocht overigens :stuck_out_tongue: Ben al jaar en dag op zoek naar gele. Wilde het liefste de vintage uit de jaren 90, maar die zijn of flink gedragen of ze vragen er 300 $ voor. Dus toen ik deze zag, mijn low buy doorbroken en deze gekocht <3 Ze hebben in deze collectie ook blauwe en ik hoop dat die nog in de sale komen, want wil graag een keer lage proberen, maar alleen voor de saleprijs.

13 likes

Wij kunnen met z’n tweëen gewoon een Dr. Martens museum beginnen. :sunglasses:

Blij mee! Ik ben net verhuisd en het waait hier echt super hard en veel, en met deze jas heb je het nog warm op de Noordpool denk ik.

2 likes

Mooie aanbieding! Waar heb je ze gekocht?

Hoe vallen die sneakers? :blush:


De joggingbroek die ik had was nog van gym op de middelbare school en al jaren aan de kleine kant en daardoor net oncomfortabel. Miste echt iets om in het weekend in huis aan te hebben, dus vanochtend voor €7 een (heren)joggingbroek bij de Zeeman gekocht en hij zit zo lekker :heart_eyes:

15 likes

Monki

22 likes

:stuck_out_tongue: Goed idee!

@Batalash Ik heb die gele al jaren op het oog. Vriendinnetje van toen had ze en zij vond ze stom, terwijl ik jaloers was, haha.

Hoe lang heb jij gedaan over ze inlopen? Ik denk dat ik ze al wel 3 of 4 weken aan heb gehad maar ze zitten nog steeds afschuwelijk :sob: