Ah deze ruikt zo lekker. Ik heb hier een douchegel van.
Ik weet niet zo goed waar ik dit moet zetten, dus dan maar even hier. Maar hebben jullie tips qua broeken? Ik haal de mijne meestal van de h&m en primark maar die lubberen heel erg uit na 1 dag dragen en dan zakken ze de hele tijd van mijn kont af.
Topshop! Jamie en Joni zijn favoriet
van de WE zijn mijn favoriet! (al wil ik die van Topshop ook nog proberen)
Wil ik ook weten! En het liefst een donkere jeans-wassing want die lichte kleuren van tegenwoordig vind ik allemaal maar niks
Scotch & Soda
Ennn er zijn weer nieuwe kortingscodes van Aliexpress:
Same. Ik heb dezelfde besteld! Twijfel nu of ik niet nog eentje wil bestellen voor mijn vriend
Ik twijfel of ik er gewoon niet nog eentje voor mezelf wil bestellen hahaha.
Hey influencer, hoe werkt dit? Ik klik op de links maar krijg niets te zien in de app
(Eerst die chilly en nu deze leggings… haha)
Als je via de browser (op je computer of smartphone) op die links klikt zou je te zien moeten krijgen dat ze aan je account zijn toegevoegd. Zodra je dan een aankoop gaat doen kun je de coupon toevoegen (als het goed is gaat dit automatisch zelfs).
Ze moeten dan ook onder ‘Mijn Vouchers’ te zien zijn.
Ah dankjewel!
Kan iemand mij updaten over wat er met die chilly-flessen is? Chilly doet me denken aan die dingen voor je intieme zone () maar daar heeft het vast niks mee te maken.
Nieuwe hype, net als een Dopper
Oeh die jij in het groen hebt besteld heb ik vandaag in het rood binnen gekregen en hij zit echt top! Heel zacht en stretchy, schijnt niet door bij squats. Ik heb een echte Gymshark (vital seamless) en die heb ik in maat S, van deze heb ik M en die zit perfect
Broek is alleen steeds uitverkocht mwehhhh. Jasje is al binnen en is práchtig!