Wo, ik vind dit best ver gaan. Of is dit zo’n hoe-vaak-was-jij-je-handdoeken-ding waarvan in niet wist dat het een ding was?
Maar zeggen dat ze zon zak erover moeten doen is toch evenveel moeite als vragen of ze hun schoenen uit doen?
Jurkje voor een bruiloft:
En schoenen… even kijken welke het op de dag zelf worden:
Sale + 20% extra bij Za.la.n.do is wel lekker trouwens!
Ik ben ook influenced aangezien mijn Dopper al 20 keer open is gegaan in mijn leren tas met laptop erin. Maar wat denken jullie, ik vind die floral wel heel mooi, maar misschien snel niet meer? En de effen blijft sowieso mooi. I know, het is maar een waterfles maar stemmen is altijd leuk toch
- madeliefjes
- Pastel groen
0 stemmers
Wij hebben een wit vloerkleed, ik maak me ook al zorgen over de eerste verjaardag/house warming hier.
Vloerkleed gewoon lekker weghalen, ook voor eventuele omvallende drankjes.
Ik haal het vloerkleed met verjaardagen ook weg hahaha
Heb je een linkje naar de jurk?
Wel een maat te klein, maar ik hoop dat ik ze met retouneren voor mijn eigen maat kan ruilen. Ik hoop ook dat het met mijn 1.58 niet te lomp staat
Klinkt goed, waar heb je de deo vandaan? Breng je het gewoon met je vingers aan?
Kennelijk is het bij de H&M zo dat je dan hem makkelijker in je eigen maat kan ruilen ipv dan de hele tijd te wachten tot je maat weer op de website verschijnt
Hij is nl uitverkocht in mijn maat
Krijg je hier geen vlekken van in je kleding?
Dat had ik helaas met een vergelijkbare deo die ik in Londen kocht. Onder de oksels allemaal vlekken die er niet meer uitgaan.
Huh bij h&m kun je toch niet ruilen voor een andere maat? Alleen maar terugsturen en dan moet je zelf een nieuwe bestelling plaatsen indien je een andere maat wil? Of hoe doe je dat dan? Maar als er al in de app staat dat het niet op voorraad is dan lijkt mij dat het ook echt (tijdelijk) is uitverkocht.
Nooooooo kan dat niet meer?
Ik heb nooit geweten dat het überhaupt kon. Ik krijg altijd zo’n briefje dat je in moet vullen met een reden waarom je retour stuurt zoals te klein, te groot, voldoet niet aan de eisen etc maar daar staat nooit iets over ruilen op. Als je een andere maat wil moet je die gewoon zelf opnieuw bestellen lijkt me. Zou dus ook niet weten hoe je moet aangeven een andere maat te willen. Kan er op de site ook niks over vinden
Ik:
Ik was nog zo trots op mezelf
Hoe vind je de shampoo? Ik heb een tijdje een blok zeep gebruik als shampoo maar mn haar werd er echt zo verrot van dat ik nu weer shampoo in een fles heb. Maar dat zie ik toch liever anders…
Ahw vergissen is menselijk joh. Ik dacht al dat ik een lifehack gemist had