Show je laatste aankopen #2

Decathlon!

1 like

& other stories trui uit de sale met extra korting thanks to @zwaardvis

21 likes

Oh shit mag echt geen nieuwe truien meer kopen maar hiervoor wil ik echt een uitzondering maken, mooie kleuren!

1 like

Ook hier gym motivation gekocht:




(de legging)

10 likes

Other stories







Over die laatste twijfel ik nog want hij is wel een beetje little house on the prairie
En ik had bij elkaar meer dan 150 euro korting :partying_face: ik ga daar erg goed op

20 likes

Zo mooi allemaal! Ook die laatste blouse, prachtige kleur en model.

1 like

Kopen zonder korting is voor losers.

15 likes

Deze haarzeep! Hoop dat het wat is.

16 likes

Die blouse is zo´n kledingstuk wat ik bij anderen altijd heel leuk vind staan, maar als ik zelf zoiets aantrek vind ik het net niet :thinking: Ik ga hem morgen bij daglicht nog eens passen/bekijken

Ook gekocht dankzij jouw post. Thanks :slight_smile:

1 like

On it’s way:


Shirts. En eindelijk een nieuw streepjesshirt. Mijn vorige is overleden en had moeite met een nieuwe vinden die ik leuk genoeg vond. Deze voldoet, denk ik.


Zomer in mijn bol met deze leukerd. Het is een anonieme jumpsuit blijkbaar.


Beter dat poes dit wel leuk vindt hoor.

8 likes

oe wat een dunne modellen zeg

Bestel je ze per stuk of per paar?

Vandaar dat ik op maat L/XL zat… :thinking: Ghehe nee oke dat komt door mijn vetlaagje

Waar is de jumpsuit van?

-verwijderd-

Alles is van Zara

1 like

Niet zo aardig. Stop bodyshaming aub.

4 likes

Ja klopt. Ik vraag me alleen af of deze modellen van nature er zo uit zien of dat ze van hun bureau deze maat moeten behouden. Iemand die dichtbij me staat is ontzettend slank (zowel door bouw als dieet) en moest voor modellenwerk nog meerdere cm’s verliezen wat niet gezond zou zijn voor haar lichaam. Moeilijk onderwerp

1 like

2 overnachtingen in dit extreem chille hotel (hoop ik) in Maastricht. Zoveel zin in!!

38 likes