Heb je een linkje?
Dat kon eerst inderdaad wel hoor! De retourformulieren zijn al een tijdje aangepast. Maar je bent dus geen idioot
Barnes & Noble verzendt niet meer naar de EU, maar je kan dat blijkbaar nu nog omzeilen door gelijk op betalen met PayPal te klikken, dan neemt ie je adres gewoon over en worden bestellingen tot nu toe nog gewoon verzonden.
Oui oui, op 't laatste moment naar Paris! Eerst donderdag nog een concert en daarna 's morgens vroeg vertrekken we. Zo’n zin in!
Haha, die zou ik zeker weghalen of je moet op voorhand willen accepteren dat het wellicht fout kan gan
Heb ik nodig, nu
Dankjewel en wooow, dat ziet er lekker uit. Dankjewel voor de tip!
Dankjewel, ook voor de tip!
Nice! Ik heb toevallig de groene versie hiervan besteld en deze kan ik vanmiddag ophalen. Ik had laatst een andere winterjas besteld (ook gepost in dit topic) maar die voldeed niet aan de verwachtingen. Ik ben erg benieuwd naar deze! Heb je de jas al binnen?
Nee, nog niet, maar ik ben wel heel benieuwd naar jouw mening! Ik vind die groene ook echt prachtig. Ik had deze jas gezien bij Cynthia van cynthia.nl haha.
Ohhh nais, ik ga in mei dus dit meteen even opgeslagen!
Mooooi! Toffe kleur ook.
Ja, ben er helemaal happy mee! Benieuwd ook naar de jouwe in camelkleur.
Lijkt me ook een stuk minder milieuvervuilend dan deze plastic zooi.
Maar ze kunnen toch gewoon hergebruikt worden?
Niet oneindig lijkt me, die dingen zijn meestal sowieso niet heel robuust, is niet echt gemaakt met duurzaamheid in het achterhoofd.
Sowieso snap ik het probleem met schoenen uit niet overigens, zitten er echt mensen tot ze naar bed gaan met hun schoenen aan thuis? Ik trek mijn schoenen meestal uit voordat ik mijn jas uitheb…
Omg ja mijne ook! Echt, ik zou dan de rest van mn leven stinken.