Show je laatste aankopen #2

Mejuri misschien?


Toch een trui van &other stories

19 likes

(de broeken alleen)

EINDELIJK sportkleding die lekker zit en fijn high waisted is. En niet te duur.

13 likes

Aangezien je dat inderdaad niet kunt aflezen aan een foto, kun je er het beste gewoon niks over zeggen. Zo hoeft het ook geen moeilijk onderwerp te zijn.

5 likes

Ziet er goed uit! Wij hebben nog een nachtje weg te goed en dachten ook aan maastricht. Welk hotel is dit?

1 like

Leuk!
Dit is het Beaumont hotel.

2 likes


Valt echt heel mooi en ziet er duurder uit dan dat 'ie is. Van Only via Zalando.


Nachthemd van Hunkemöller

7 likes



Met de glamourday korting! Ik heb ze al binnen en ze zijn super mooi, heel blij mee :smile:

33 likes

Dit is niet echt een ‘echte’ shampoo bar, maar meer een haarzeep. Naspoelen met een azijnspoeling is wel aan te raden!

Edit: sorry als dit ongevraagd advies is!

Mooi! Waarvan?

2 likes

& Other Stories

1 like

Ik vind deze heel mooi! Domme vraag misschien maar Glamourday is toch pas op 6 april?

1 like

Alles H&M!

edit: linkje https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0715606002.html

1 like

Klopt, alleen de code werkt nu al bij &Other Stories!

1 like

Welke categorie kamer ben jij voor gegaan? Overweeg dat hotel ook

1 like

Hier ga je geen spijt van krijgen! Heerlijk hotel in -vind ik- de leukste wijk. Als je tzt tips nodig hebt geef je maar een gil, ik kom best vaak in Maastricht

1 like

Jaaa kom maar door. Ik wil graag weten waar ik dé Limburgse vlaai kan eten. Ik wil ook heel graag een fijn restaurant voor zaterdagavond weten en ik wil graag weten wat nou echt leuk is om te doen (bijvoorbeeld in de middag) anders dan slenteren door het centrum. Alvast super bedankt :smiley:

De deluxe room met ontbijt.

O thanks voor de tip!!

Ik hou van het Bonnefanten museum, moderne kunst is dat. Echt Limburgse vlaai kun je eigenlijk bij ieder cafétje wel krijgen maar een specifieke bakker in Mestreeg ken ik niet. Als je tussen de middag een frietje wilt pikken moet je naar ‘t Mooswief. Dat is bij het stadhuisplein, daar heb je een friettent Reitz. Daar krijg je SUPERLEKKERE friet en meestal staat daar een lange rij: totally worth it.

Verder ga ik eigenlijk altijd gewoon shoppen daar dus echt activiteitentips heb ik niet :crazy_face:

1 like