Show je laatste aankopen #2

Super lief, dank je wel!

Bisschopsmolen is beste vlaai. Teazone (in dezelfde straat) is lekker als je van bijzondere thee houdt

2 likes

Nice, thanks!
Is dat losse thee of thee om daar te drinken?

Allebei! Je kan er uit iets van 50+ thee soorten kiezen om gewoon te drinken met een gebakje oid, maar je kan ook thee kopen. Als het mooi weer is kan je op het dakterras zitten, dat is heel chill

1 like

Donkergrijs Levi’s short via Zalando Lounge.

4 likes

Kan niet wachten om dit te gebuiken :joy: Weet niet meer of het hier, of op EGF, werd aangeraden.

8 likes


Roze trui in het wit

3 likes

Mooi! Hoe zit de eerste trui?

Oversized met een drop shoulder

1 like

Dit is zo chill. Ik was de eerste keer oprecht bang om het te gebruiken maar het resultaat is echt heel fijn!

2 likes

Waarom azijnspoeling als ik vragen mag :yum:

Is echt een aanrader @Denna, ik heb hem in een andere kleur, zit superlekker en blijft megagoed zitten als je squat bijvoorbeeld.

1 like

Nee bedankt juist! Ik dacht namelijk ook haarzeep, maar omdat er op die verpakking shampoo bar staat wist ik het niet zeker :relieved:

1 like

Volgens mij omdat er een soort vettig laagje op je haar kan achterblijven en je dat met die azijn er uit kan krijgen

Verrassend lekkere parfum van de Hema!

Liet het aan mijn vriend zien.
Ik: Wel echt een typische verpakking voor Millennials, hè?
Hij: Ja, met dat Lactacyd-oranje
:joy: (hij heeft wel gelijk)

39 likes

Ja lekker is die he! Heb al verschillende mensen cadeau gedaan en aangeraden in het parfum topic haha. Ben er erg enthousiast over voor dat geld. Ik heb ook de kleine variant in mijn avond tasje. Ideaal.

2 likes

16 likes

Ik moet echt naar de Hema voor de nieuwe b.a.e lijn. Hoor er zoveel goede dingen over!

Wat een vet pak!

Ik heb soms echt zo’n plakaat opgedroogd slijm (?) in mijn keel, tussen mijn neus en mond. Ik krijg dat eigenlijk nooit weg. Zou dit daar ook voor helpen?

Sorry voor de tmi.