Ja klopt! Ik heb hem gekocht voor op high waist rokjes die ik heb en dan is de lengte net goed! Vind het wel jammer dat hij niet ietsje langer is, vind hem zo leuk maar op een gewone broek is het niet echt iets voor mij haha
Is 35 ook je normale maat van converse dan of dat niet?
Ja meestal 35,5 volgens mij (of heeft Converse geen halve maten? Want heb ik sowieso altijd 35). Heb 1 paar 36 maar die zijn eigenlijk wel echt te groot!
Totnutoe vind ik hem heel fijn. Die van mijn laptop heb ik trouwens zo’n 6 jaar en is nog steeds mooi
Mijn man vorige week toen ik twijfelde over een aankoop: misschien moet je zoals altijd net zo lang twijfelen tot je maat uitverkocht is, dan hoef je geen keuze te maken!
Heb dus gisteravond een bestelling bij Zara geplaatst van bijna €300🤓 gaat om alle tops
Hoop dat de afbeeldingen het doen!
Zelfde, maar dan clinique. Zoek ook nog een budget variant. Ik zie m niet op de site van de hema @Lula. Staat ie bij de zonnebrand in de winkel of de mini’s?
Wow😍 zo simpel, maar mooi
Tof! Waar zijn deze van?
De tennisvoorjaarscompetitie begint bijna, dus tijd voor een nieuw setje. Speel 2 wedstrijden per dag, dus wil ook 2 sets kleding mee.
Dank! Van And other stories, op de site alleen nog in 36 te krijgen (die ik pas met mijn maat 37) maar in de winkel in Amsterdam van de week hadden ze wel meer maten.
Jaaaa, nog bedankt hiervoor want ik wilde graag matzwarte spullen op de wc, maar dat is duur he! Bij Karwei of Loods 5 bijv, nu heb ik alles bij kwantum gekocht, behalve de wcrol houder en die was ook meteen 30€
Hoera!
Ik ben fan van de Island tribe sunscreen. En dan die met goud en oranje, kleine tube voor 't gezicht. Niet te duur, glimt niet en mijn huid gaat er ook prima op.