Show je laatste aankopen #2

Google home mini + Philips Hue

image

Lekker lui vanuit de bank tegen Google schreeuwen.

17 likes

Dit zijn echt precies de dingen die moderosa verkoopt voor 7 tot 10 euro per stuk. Maar ik gok dat jij ze voor iets minder hebt gekocht haha. Hoe dan ook: leuk!

5 likes

Wow haha. € 4 voor de set + verzendingskosten.

2 likes

Ik ben normaal echt een pietlut met parfums, maar heb deze meegenomen zonder goed te ruiken (geurtjes kunnen oo mijn huid of heel vies) en omg hij is zo lekker! Heb de hele avond aan mezelf gesnuffeld :joy:

Lekker en goedkoop en dierproefvrij en vegan :two_hearts: die blushcreme is btw ook een topper!

2 likes

3 likes

Ik denk trouwens dat de broeken van Topshop in de aanbieding bij Zalando Lounge waren omdat het allemaal verkeerde maten waren. Ik heb precies dezelfde als altijd besteld en ik heb ook dezelfde broek in een maat kleiner en de broeken die ik nu van Zalando heb zitten precies zoals de maat kleiner ook zit.

COS

COS

Weekday

Weekday

Die laatste twee moeten nog binnenkomen, dus nog even afwachten… De tas is zooo mooi! Ben echt blij dat ik meteen in de sale heb toegeslagen, want nu is 'ie uitverkocht. Zocht al zo lang naar een mooie handtas, maar vind het al gauw te tuttig. Ik liep altijd nog met van die katoenen totebags, dat voelt soms zo sloeberig vooral bij iets formeels. Dus dit is echt fantasties. Voel me vet fancy.

Edit: ik weet niet waarom dit nu een soort slideshow is geworden maar oke. Ik had nog wel wat woesjjjj en raceauto geluiden willen toevoegen zoals vroeger in Powerpoint. Kan dat? :stuck_out_tongue:

11 likes

Al komt 'ie bij mij waarschijnlijk tot mijn enkels…

19 likes

Leuk! Waar is deze van?

Catwalk Junkie!

1 like

zo mooi!

46
20
53
38
29

ben benieuwd. Hoop dat het tegenvalt want eigenlijk geen geld om alles te houden.

18 likes

Welke webshop is dit? mooie broeken!

1 like

Mango outlet!

1 like

Deze limited editition nog ergens weten te bestellen, hoop dat ik hem in het echt ook mooi vind :grin:

18 likes

Kadootje van mn boy :speak_no_evil::heart:

44 likes

11 likes

Wat een gevaarlijk monster om te zien haha. Stoer hoor.
Wat voor auto heb je nu die je wilt gaan verkopen? :slight_smile:

Staat hier ook in de woonkamer. Huil. Zit wel vet goed.

1 like

Nieuwe bril

Hond mocht iets uitzoeken omdat hij lief was geweest bij de dierenarts en dit is het geworden.
image

47 likes