Show je laatste aankopen #2

Ik vind hem tof, staat je beter dan het model :slight_smile:

2 likes

Ik vind hem persoonlijk veel te veel op een overall werken. Alsof je zo gaat klussen.

17 likes

Heel tof!! Mss kun je er andere (wat minder grove) schoenen bij doen?

1 like

Wauw ik vind dat je er heel goed mee staat! Wil hem gelijk ook bestellen :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ik hou hiervan! Vind 'm je echt goed staan. Dat groen past ook mooi bij je huidskleur.

1 like

Hij staat je goed! Ik snap wel wat je bedoelt met de boerderij-vibe, haha. Dus misschien kan je er een riempje omheen doen, en wat sieraden dragen?

1 like

Nee die ken ik niet! Ga ik nu opzoeken, dankjewel.

1 like

Ik ben fan!

1 like

H&M, van de Conscious lijn :blush:

1 like

Mooi!! Inderdaad misschien riempje en wat ā€˜vrouwelijkere’ schoenen er bij voor iets minder werkoutfit-vibe, maar ik vind 'm heel tof!

1 like

Ah lief, dank jullie wel!! Jullie hebben me overtuigd :blush:

1 like

Oo staat mooi! Idd mooi riempje plus wat vrouwelijke sieraden erbij en je hebt echt een toffe outfit!

Hopelijk passen ze!

3 likes

Zalando aankopen!
EDIT: Korte reviews toegevoegd. Helaas wel teleurstellend…

Kiomi (schoenen)
Retour, want ze zijn keihard en ik heb al moeilijke voeten, dus dat zou voor blaren zorgen.

Vila (broek)
Leuk, maar schijnt wel door, dus ik kan hem alleen met een zwart shaping broekje eronder aan.

Vila
Heel zacht! De knopen zijn zilver en geen zwart, dus ik ga er andere knopen op zetten.

Cartoon
Retour. Het is een duur merk, maar de broek is flinterdun. De stoppels van mijn beenhaar kwamen er zelfs doorheen…

Monki
De mouwen zijn wijder dan verwacht maar ik hou 'm toch. Ook leuk als jasje als het wat beter weer wordt.

Mint & Berry
Heerlijke sjaal die heel groot is. Het lijkt wel een deken.

Mint & Berry
Retour. Raar model; de bovenkant is heel wijd en niet in verhouding met de onderkant, die wel smal is. Schijnt ook enorm door.

New Look jas
Retour. Leuke en mooie jas, maar de schouders zitten me net iets te breed en hij valt langer dan ik had gewild (ben erg klein).

Zalando Essentials
Gehouden, maar alleen voor in en om het huis. De stof is zeer dik en degelijk, maar daardoor ook zo casual dat het niet bij mijn dagelijkse kledingstijl past.

ICHI
Retour, want helaas te breed voor mij… Wel erg jammer want het is een bijzondere kleur. Aan te raden voor kleinere dames omdat hij kort valt.

Kaffe (en deze ook nog in het rood)
Retour. Hier had ik het meest naar uitgekeken en ik had hem besteld als oversized, maar hij viel zo groot dat het geen gezicht was. De v-hals kwam ver onder mijn borsten. Verder wel erg mooi.

10 likes

Salaris binnen? :grin:

1 like

Jep! En ik gunde mezelf iets omdat ik het druk en moeilijk heb en alsnog mijn hoofd boven water weet te houden :sweat_smile: maar ik bestel echt heel veel als ik stress heb dus dit is voor mij niet uitzonderlijk. Meestal moet ik veel terugsturen omdat de maat dan weer niet goed is.

1 like

Met een kortingscode bij de Asos!
26 likes

:heart_eyes:

17 likes

Waar is de jurk vandaan? Vind hem leuk hoor!

1 like

Maar nu staat hij in de hal voor de trap en krijg hem niet boven in mn workout kamer :sob:

8 likes