Show je laatste aankopen #2

Dankje voor je snelle reactie. Ik ben nu niet in de buurt van Heerhugowaard maar ik ben wel in NL dus ik kijk wel even als ik in de buurt van een Aldi kom :smile:

1 like

Valt heel erg mee vind ik!

1 like

Nieuwe blouse :slight_smile:

5 likes

Dit vloerkleed via marktplaats

20 likes

Nu is het écht klaar🙈 Ik ga proberen wel maar 1 van de twee jurkjes te houden.

10 likes

image

16 likes

Please be good. Drama zoektocht naar comfi jersey blazers. (WE, nu 10,-- korting)

5 likes

Ik ook! Vind het zo moeilijk inschatten

1 like

8 likes

Ik was gisteren in de Waterstones en stond met dat boek in mijn handen. Ben er heel benieuwd naar. Zou je willen laten weten wat je ervan vindt?

1 like

Ik wou hem ook in mijn mandje gooien, maar uiteindelijk niet gedaan vanwege de samenstelling. Hopelijk blijft hij mooi en staat ie je goed, vind hem ook leuk!

1 like

Deze ptit pots :slight_smile:

13 likes

Ik heb zelf wel een beetje golvend haar, zit echt tussen steil en krullen in. Het masker gebruik ik allang en ben ik erg tevreden over. Maar alleen een shampoo is toch niet te zwaar voor je haar?

1 like

Deze broek. De stof voelt heel fijn en de broek zit heerlijk :heart_eyes:

23 likes

Ga ik doen! Ik ben fan van haar podcast (don’t salt my game), ken je die al?

1 like

Superleuk! Waarvan?

Blij met deze broek. Zit echt fijn. Broeken kopen is de hell.

De kleur van deze jurk vind ik heel mooi. Al twijfel ik een beetje tussen dit is heel leuk en al mijn kleren zaten in de was, dus ik heb het bloemetjes gordijn van de rails gehaald.

16 likes

Ik hou wel van bloemetjes gordijnen

4 likes

05

13 likes

Ik twijfel over het pak, wat vinden jullie?
Ik vind m aan de ene kant heel tof, maar het is misschien wel heel erg overall/boerderij.

Samenvatting

38 likes