Hema, net als de vaas en de houder
Niets werkt beter tegen een gebroken hart dan winkelen . En moest toch nog wat nette kleding hebben voor sollicitaties dus dit is het geworden. Pak met top en de jurk.
Je pak is geweldig waar is ie van?
Het pak is van Steps!
Altijd afgevraagd hoe je KT Tunstall uitspreekt
KT is gewoon een interessante manier om Katie te schrijven. Katie Tunstall (en stall als het engelse woord voor marktkraam (stôl)) dus
Is zij niet van dat nummer ‘Suddenly I see…’, dat was toen zo populair. En kreeg je niet meer uit je hoofd!
Aah… Ja ik dacht altijd Kej Turnstall.
Yes klopt! En van Big Black Horse and the Cherry Tree. Maar ze heeft heel veel hele mooie nummers (Suddenly I See vind ik zelf niet zo heel fantastisch).
Oja! Ik ook niet echt, heb het meteen weer in mijn hoofd en vind het daardoor irritant. Maar luisterde net wat meer via Spotify en ze heeft wel een paar hele mooie nummers.
Nu ben ik ook verliefd op deze trui! Hoe valt ie qua maat?
Ik wil heel graag mijn nieuwe aankopen showen nadat ik alles heb gepast. Maar een week geleden kreeg ik een mail van de H&M dat het pakket is verzonden. Maar hij is nog steeds niet bij de postbezorger.
Duurt het bij meer van jullie ook zo lang?
Mmm ik heb twee weken geleden wat bij H&M besteld en ik had meteen een bevestiging. Twee dagen later kreeg ik de melding dat het verzonden was en dezelfde middag kon ik het ophalen.
Dankzij jullie was ik op de hoogte van de 25% korting bij douglas en ben ik zaterdag direct naar de winkel gerend
Dit jaar helaas gemist, maar de tickets voor volgend jaar zijn binnen