Show je laatste aankopen #2

Oja! Ik ook niet echt, heb het meteen weer in mijn hoofd en vind het daardoor irritant. Maar luisterde net wat meer via Spotify en ze heeft wel een paar hele mooie nummers.

1 like

Nu ben ik ook verliefd op deze trui! Hoe valt ie qua maat?

21 likes

23 likes

Ik wil heel graag mijn nieuwe aankopen showen nadat ik alles heb gepast. Maar een week geleden kreeg ik een mail van de H&M dat het pakket is verzonden. Maar hij is nog steeds niet bij de postbezorger.

Duurt het bij meer van jullie ook zo lang? :roll_eyes:

Mmm ik heb twee weken geleden wat bij H&M besteld en ik had meteen een bevestiging. Twee dagen later kreeg ik de melding dat het verzonden was en dezelfde middag kon ik het ophalen.

Dankzij jullie was ik op de hoogte van de 25% korting bij douglas en ben ik zaterdag direct naar de winkel gerend :stuck_out_tongue_closed_eyes:

afbeelding afbeelding afbeelding

12 likes

Dit jaar helaas gemist, maar de tickets voor volgend jaar zijn binnen :grin:

7 likes

Oh dat is cool!
Ik ben dol op filmmuziek :smile:

1 like

Thanks! Heb meteen gechat met ze. Maar hij is op de 25e afgegeven bij dhl. Maar bij dhl staat dat ze hem niet hebben ontvangen. Nu via daar erachteraan. Lijkt dus op alleen pech bij mij :slightly_smiling_face:

25% korting afgelopen weekend en nog een cadeaukaart van €20, dus was maar 7 euro :sunglasses:

12 likes

deze zwart witte maar meegenomen :smiley:

7 likes

Kennelijk word ik niet doof, maar zijn mijn oortjes kapot aan het gaan
9200000103557691_1
Om mijn collectie uit te breiden. Nu de taartschep nog

11 likes

Niet omdat het moet. Maar omdat het kan.

28 likes

Na serieus 45 min proberen omdat de Pathe website al die bezoekers niet trok. :scream:

8 likes

Trui en jumpsuit!

12 likes

Urban Decay All Nighter concealer

GHD Platinum+ stijltang met heat resistant bag, borstel en clips

Stardew Valley voor de Nintendo Switch

13 likes

Ik heb unlimited en kon gewoon bestellen. Maar ik denk dat je de marathon bedoeld? Daar ga ik namelijk niet heen. Ik ga naar een latere voorstelling :slight_smile:

1 like

Ja de marathon is echt bizar lastig om doorheen te komen zeg

1 like

Las ik inderdaad, maar daar wilden mijn vriend en ik sowieso niet heen.