Show je laatste aankopen #2

m’n in de sale gekochte booties van 15 euro hebben het na 2 jaar begeven (en die dienden als vervanger voor de dr martens want geen had geen geld). Nog steeds geld maar ik wil het. Prioriteiten.

10 likes

12 likes

Voor 1 euro kunnen scoren, ze hadden ook veel andere leuke hangers! Edit: bij de Wibra dus.

15 likes

Ohh hoop zo dat dit me allemaal staat en past, vooral de jas ben ik verliefd op.

3 likes

Nog niet gekocht maar wel gepast. Denk wel dat dit hem wordt

17 likes

Alles van Moscow en voor €10 per stuk op een markt vandaag.
15 likes

Ik heb die jas, ook in het groen, en hij is echt fantastisch!!

2 likes

Als ik dit shirt aan hebt, maakt mn vriend altijd grapjes over mijn uniform… of ik hard heb gewerkt, hoe de maan er bij hangt enzo :sweat_smile:

9 likes

Wat heerlijk die trui!

1 like

Vriendinnenweekend Düsseldorf :raised_hands:t2:

31 likes

Heel mooi!

1 like

@Evi-lena heb je nog schoenen kunnen vinden gisteren? De maat groter van de espadrilles passen gelukkig dus ik kan ze houden :smile:

1 like

Wat fijn!
We zijn uiteindelijk niet meer bij de winkel terecht gekomen helaas. Wellicht klap ik vanmiddag de laptop nog even open om ze ook via Omoda te bestellen

1 like

Mijn moeder heeft deze nog even voor me gescoord omdat ik hem gister op record store day niet kon vinden. :heart:

14 likes

Ik zweeeeeeeer bij Belkin iPhone kabels!!

1 like

:flushed:

53 likes

Oke deze wil ik ook! Waar is ie vandaan?

approved

13 likes

Ik vraag me nu af of jij een bananen collectie hebt?

1 like

Hahaha juist leuk, mijn juf van groep 4 en 5 noemde mij altijd banaantje. Dit zie ik mijzelf ook nog wel kopen. :nerd_face: