Show je laatste aankopen #2

Nee -> https://www.asos.com/nl/truffle-collection/truffle-collection-espadrille-slingbacks/prd/11006315?iid=11006315&custref=56686611&affid=14564&channelref=email&orderref=400151872

1 like

Lekker meegaan met de hype maar alles is mooooi en maakt me blij

14 likes

Een zomers jurkje van Steps

25 likes

Een zonnebril op sterkte. Eindelijk weer 1 gevonden die nog een beetje leuk staat. Niet iedere zonnebril kan op sterkte en ik word altijd aangetrokken door degene die niet op sterkte kunnen.

12 likes

Ja maar echt… Die leuke roségouden rayban aviator met zo’n fancy roze spiegellaagje erop enzo. Love it, maar niet op sterkte te krijgen.

3 likes

Ik ben zooo benieuwd naar Glossier! Waar heb je het besteld?

H&M. Hoop vooral dat de jas mooi zit. En niet dat ik jas met meisje (1.62m) ben.

9 likes

@Kaarsgeur Ik bestel mijn zonnebrillen via zenni! Dan Kun je kiezen uit monturen die lijken op rayban zonnebrillen en kun je ook kiezen voor glimmende/mirror glazen! En ze zijn nog super betaalbaar ook, ben vaak €30 kwijt voor een zonnebril op sterkte. Maar het kan geloof ik al vanaf €15 :blush:

4 likes

Wow die zijn vet leuk!! :open_mouth:

Edit: ok dit had ik eerder moeten weten. Heb net een kneitersaai ding via Ch.ar.lie Tem.ple gekocht.

Jaa daarom! En bijna alles is daar mogelijk, heb er al twee of drie keer brillen besteld en die zijn echt gewoon perfect! Maar je brillen van Charlie Kun je terugsturen toch? Bestel je alsnog bij zenni :joy:

Whaha, misschien moet ik dat maar doen… Hoe lang duurt 't voordat ze binnen zijn? Koningsdag heb ik een festivalletje.

aaah ik ben bang dat ze dat net wel/net niet gaan halen. bij mij duurde het ongeveer 3 weekjes, dus ben bang dat je hem dan net niet op tijd binnen hebt :cry:

1 like

O noooo! Ik denk dat ik toch ga bestellen, haha! Kan alleen niet kiezen. Maar thanks voor de tip!! :slight_smile:

1 like

Nice! Bedankt voor de tip, die website ga ik onthouden voor mijn volgende zonnebril.

1 like

Cultbeauty toen ik in de UK was. Voor mensen die heel erg into makeup en strakke wenkbrauwen etc zijn is het niks, maar voor iedere ochtend hoppa snel is het ideaal. Vooral de boybrow is zo fijn, al heb ik geen andere gekleurde wenkbrauwgels geprobeerd dus misschien is die van de hema net zo fijn.

1 like


Ted Baker Julie camerabag, nog net met 20% korting kunnen kopen. En nou mag ik echt, echt, echt even geen tassen meer kopen. Wat ik ongetwijfeld weer een maand vol ga houden

15 likes

9 likes

Gave tas!
Maar is die trui ook van Ted Baker?

1 like

(Je vroeg het niet aan mij maar:) Ja, ik zag hem bij de Bijenkorf.

2 likes

€235 :cry::cry::cry:

1 like