Ze gaan ook een doorstart maken, ze zijn overgenomen. De webshop was al een tijdje dicht en zal, neem ik aan, weer open gaan zodra alles rond is rondom de overname?
monki!
Die laatste foto doet me echt denken aan alle shoplogs vroeger op het egf!
Waar zit die?
Die heb ik ook! Idd aan is die 100x mooier! Heb hem zelf ook gekocht nadat iemand op instagram hem aanhad
@Superkonijn Heb je toevallig dat zwarte H&M badpak nog gepast/gekocht? Ik wil m graag hebben maar momenteel ben ik zwanger dus gaat passen niet. Ben benieuwd hoe hij valt aangezien ik vaak merk dat ik badpakken niet lang genoeg vind (ik ben zelf 1.70m).
Waarvan zijn ze?
Ik zou iig de witte top houden. Vind het jurkje je niet zo geweldig staan. De lange rok miss wel leuk met een andere top. Misschien een leuke croptop op die rok dragen?
Witte en roze topje sowieso houden, misschien rok ook, kan leuk staan met een leuke top.
Ik vind outfits 2 en 5 je mooi staan
Rok van 1 met t-shirt van 3 maakt volgens mij een hele leuke outfit!
En outfit 2 en 5.
Ik vind bij het jurkje het niet zo mooi dat de print bij je taille niet goed verder loopt. (En misschien beetje aan de korte kant. Maar is echt heel erg mijn smaak.)
Dat roze topje staat je erg leuk!
Vind de rok ook leuk!
Goed bezig! Ik heb hem ook, vind het een heel fijn ding.
Vind de jurk je een beetje flets (zo opgeschreven vind ik het ineens een heel raar woord) maakt
De roze en witte top sowieso houden
Awwwww het zou kunnen als je hem niet bij het oor vasthoudt? Maar dan moet de drank die erin zit niet te heet zijn!
Hahaha fantastisch. Zitten ze lekker?