Show je laatste aankopen #2

13 likes

Nieuwe baby’s van Sandro

Veel mooier voor m’n haar dan zilvershampoo

27 likes

Zo leuk die sneakers! Twijfel ook al een tijdje om Sandro sneakers te kopen!

Ja ben er super blij mee, lopen ook heel lekker! :blush:

1 like

Mijn eerste ‘nieuwe’ kleding aankoop van 2019! Van het duurzame merk Kings of Indigo

32 likes

Laatste poging met zo’n type jurk. Vind ze zo mooi, maar vaak niet zo mooi staan bij mij. Op hoop van zegen!

10 likes

Ik heb mijne dinsdag ontvangen! Het duurde ook heel lang en kon bij de tracking ook totaal niet zien waar het pakket was of wanneer het zou aankomen heel irritant. Sowieso zaten er steeds best wat dagen tussen de aanmelding en het vertrekken enz. Die van mij werd ook later verzonden omdat de afgeprijsde out of stock was, dus heb een nieuwe gehad. Maar als dat bij jou niet zo is duurt het wel heeeel lang :sweat:

1 like

@lijnewiets Hier nog even een update over het boek!

Just eat it

Heb de eerste twee hoofdstukken gelezen nu en het valt zeker niet tegen; het is een mix tussen praktische adviezen (ook met oefeningen) en heel veel (evidence based) achtergrondinformatie, met veel aandacht voor body positivity en diet culture. Zeker een aanrader!

2 likes

Dank je! Ik heb 't even opgezocht en het model is inderdaad vrij lang (1.76).

1 like

Haha was ook mijn eerste kledingstuk na m’n overstap naar duurzame, eerlijke kleding! Echt mijn favo trui nu <3

4 likes

Kan heel erg blij worden van nieuwe haarproducten, erg benieuwd naar het Briogeo masker; de rest is al tried and trusted.



7 likes


MAC blush in Desert Rose (matte)


SPF 45 voor mijn gezicht die als het goed is ook pigmentvlekjes tegengaat


De beste wenkbrauwen die er is <3 (gewoon transparant)


Primer die de poriën verfijnt


En deze budgettopper van Essence!

11 likes


Een echt Adidas exemplaer waarin ik elegant en comfortabel de hond kan uitlaten :ok_hand:

15 likes

Ik maar denken dat het aan mij lag. Krijg mijn billen echt met moeite in mijn eigen maat en alles staat altijd zo stom en die pasvormen :frown:. Altijd denken oh dit is leuk ga ik passen!! En dan depressief naar buiten komen. :thumbsup:

1 like

15 likes

Oh hij staat jou zoveel mooier dan mij :heart: Ik heb hem teruggestuurd. Te weinig borst waardoor de hele bovenkant raar zat, onder was wel mooi :frowning:

1 like

16 likes

Lucky bastard, dat heeft bij mij omgekeerd gewerkt hahah

4 likes

Ticket! Ga in juni ook al haha

16 likes