Show je laatste aankopen #2

Ik wil dit alleen effe beamen @GrumpyHarry :joy:

17 likes


Al m’n 3e potje❤

4 likes

Die zag ik ook ja! Ik denk dat H&M mijn volgende stap wordt als deze niet zitten, daar slaag ik meestal wel. Vind deze ook leuk! Dat randje geeft echt wat extra’s.

1 like

Ja ik wilde daar bijna een poll voor openen. Vreselijk dat blauwige licht

1 like

Ik pastte keer een primark badpak en de cups eindigde onder m’n ribben :’). Ik kan je verzekeren dat het aan de primark ligt en niet aan jou :grin:

4 likes

Wil je laten weten hoe dit ding bevalt? :smile:

3 likes

Deze drie jurken besteld, zo mooooooi. Alleen is die met de witte stippen net te klein bij de armen helaasjes.

18 likes

Die onderste is mooi! :heart_eyes: Waar heb je de jurk gekocht?

1 like

&other stories in de sale. Met glamourday korting erbij. Maar volgens mij is die alweer uitverkocht: https://www.stories.com/en_eur/clothing/dresses/wrap-dresses/product.fan-print-wrap-dress-orange.0694388001.html

Van de H&M

13 likes

18 likes

Nümph:


America Today:


Costes:

6 likes

Ik heb dezelfde in het rood en zwart gehad, die waren wel echt heel mooi. Ligt misschien aan de versie?

Denim jacket van Cheap Monday van 80 maar 12 EU😍

51 likes

Laat de zon maar flink schijnen!

28 likes

Ja die van mij wel, al een paar weken zelfs!

ik baal zoo dat ik met die korting geen chilly fles heb gekocht, heb echt 3x flessen in mijn mandje gegooid en dan niet afgerekend. Nu zo’n spijt :cry:

Deze is echt leuk! Wil je laten weten of hij bevalt/goed zit? :smiley:

Ik heb precies hetzelfde! Ze hadden een fout gemaakt met de voorraden op de website. Daardoor kon je uitverkochte producten nog bestellen. Geen idee wanneer die komt. Ik had al een berichtje gestuurd wat die statussen in de track en trace inhouden en die medewerker gaf aan dat die ieder moment kan binnenkomen. Ik zag ze ook bij Loods 5 laatst. Had ik die fles daar maar meegenomen haha…

13 likes