Show je laatste aankopen #2

Ik vraag me nu af of jij een bananen collectie hebt?

1 like

Hahaha juist leuk, mijn juf van groep 4 en 5 noemde mij altijd banaantje. Dit zie ik mijzelf ook nog wel kopen. :nerd_face:

Hema kinderafdeling :flushed:

1 like

Ik probeer geen dingen meer nieuw te kopen en dat gaat best goed, maar nu toch iets nieuws gekocht. Mijn horloge is al heel lang kapot en had deze toen gezien maar op het moment dat ik hem wou kopen was hij overal uitverkocht. Marktplaats meerdere maanden zonder succes in de gaten gehouden, en nu was hij ineens weer ergens beschikbaar dus toen ben ik toch gezwicht. Ga er misschien nog wel een leren band aan zetten.

5 likes


Resultaat van al maanden droge handen en lippenbalsem die bijna op is. Hopelijk beide fijn en verzorgend.

11 likes

10 likes

18 likes

Haha nice, dankje. Vrees dat ik daar niet meer in pas, maar is het proberen waard.

@Prikkelbaar ook thanks. Balen ja.

Weet iemand of er normaal gesproken in een boohoo pakket zon bestelbon en retourbon bij zit? Wil het hele pakket retourneren, maar kan me niet herinneren dat er zo’n A4 formulier bij zat. Of ik ben hem kwijt maar kan hem ook nergens vinden? Op de website staat ook niks over een retourformulier wat je erbij moet doen, alleen een label. Maar hoe kunnen ze dan achterhalen dat het onder mijn account moet?

Ik had toen volgens mij ook geen A4 en alleen dat gedownloade label!

Oh zo leuk is dit, ik ben niet per se Disney fan maar mijn vader heeft een paar keer zo’n Lego pakket (een Volkswagen busje en de yellow submarine van de Beatles) gehad en ik mocht hem helpen met bouwen, zo’n leuk en rustgevend tijdverdrijf :heart:

2 likes


Voor een bruiloft

17 likes

Het is weer zover.

Allemaal via Zalando!

Schoenen (Högl)

Broek (Soyaconcept)

Schoenen (Ten Points)

Pyjama, ook met broek erbij maar die staat niet op de foto (Anna Field)

Blouse (Oysho)

Jeans (ONLY)

Jeans (Weekday)

Jeans (EDC)

Jurk (Anna Field), ik ga het riempje er wel af slopen

Rokje (Lost Ink Petite)

Blazer (Kiomi)

23 likes

Als je ordinair wil zuipen op z’n Duits kan ik je van harte de Oberbayern aanraden :+1:

4 likes

Is dat jurkje van Ted Baker?

Van de Noordermarkt, King Louie sample kraampje. <3


afbeelding|302x500

Deze rok:

33 likes



Alles van Kiko :slight_smile:

10 likes

Nee van missguided!

Van de zeeman:

(T-shirt heeft geborduurde letters en was €4,99, het ander is een schort om te tuinieren voor €2,99 en was er ook in zebra print)

19 likes

H&M bezorgt echt snel nu! 13 april besteld, vandaag 15 april in huis.

24 likes