Show je laatste aankopen #2

Voor een brandertje

Cool!


Jeans

4 likes

Voor werk:


Only via Zalando


Selected femme via zalando (deze heeft een open rug💕)

Vrije tijd:


Only via zalando


Vero moda via zalando

11 likes

Ik had deze besteld en net binnen gekregen:

https://images.vans.com/is/image/Vans/EYEBWW-HERO?$583x583$

Maar nu twijfel ik want ze zitten best strak, vooral over de wreef. Iemand ervaring met deze qua pasvorm en of ze makkelijk inlopen enzo? Ik heb de vans old skool lage variant ook en die liepen hemels vanaf het begin, dus vraag me af of dit model ook zo fijn gaat lopen :blush:

Weet iemand hoe die actie van de Kruidvat op Superga werkt? Zijn die “gewone” allemaal al uitverkocht of moeten die nog aan de actie worden toegevoegd?

@Tobvit Aah ik heb echt al teveel nagellak maar Kiko is mn zwakke plek, ga toch ff kijken binnenkort denk ik.

@Truitje ik word tegenwoordig enthousiaster van dit soort aankopen dan van kleding :’)

2 likes

Ik heb precies hetzelfde probleem. Heb die van mij daardoor nooit goed ingelopen en ze zitten nog steeds zo strak. Hierdoor zijn het voor mij meer “af en toe” schoenen.

1 like

Ik heb Toms gekocht op aanraden van forummers, maar niks geen bestelbevestiging of wat dan ook ontvangen op enig mailadres.

Wel betaald. Eens zien hoe dit afloopt :joy:

Heb gemiddelde tot brede voeten met steunzolen, dus ben erg benieuwd. En anders in de zomer lekker Birkenstocks of slippers waar steunzolen inkunnen rocken

Volgens mij van H&M

1 like

Geldt het niet gewoon pas vanaf morgen? De aanbiedingen van Kruidvat gaan altijd pas op dinsdag in.

1 like

Dan zit ik morgen klaar :grin:

Heb veel te veel (verzendkosten) voor deze sticker betaald maar worth it. Voor op de laptop

22 likes

Maar er staat “binnenkort beschikbaar”:

Dat klopt dus niet? :disappointed_relieved:

Weet iemand waar ik leuke losse maxi jurken kan scoren? Nak-d, missguided, boohoo en asos kan ik net niet vinden wat ik zoek.

9 likes

Ik volg ook even mee want ben ook op zoek.
Heb je bij mango al gekeken?

Oeps weer geld uitgegeven

21013150-20-1-400

Sketchers voor mn werk

80’s high waist van Zara, zit zoo mooi

Zara

Top van Zara

4 likes

Lekker contrast ook :upside_down_face:

7 likes

Love dat shirt. :heart_eyes:

1 like

Nieuwe Levi’s jeans

8 likes