Show je laatste aankopen #2

Zou deze voor een bruiloft kunnen? Ben benieuwd hoe hij valt. Ik heb wel ongeveer dezelfde maten als het model.

11 likes

Ja echt wel! Mooi met een nude / lichtroze hak denk ik :ok_hand:t3:

2 likes

Aan de voet zien ze er heel anders uit! Ik vond ze zo op de foto ook niet zo mooi maar nu je ze aan hebt vind ik ze eigenlijk superleuk. Zijn deze schoenen een beetje geschikt voor brede voetjes?

1 like

Op de foto niet goed in te schatten maar misschien iets te kort voor een bruiloft?

1 like

Daarom twijfel ik ook een beetje. Als het toch te kort is kan ik hem sowieso voor de zomer wel aan. Ik hoop dat hij morgen of dinsdag binnen is! Zo lastig altijd voor een bruiloft shoppen.

1 like

@HvO laat het even weten als je ze gepast hebt, ik ben heel benieuwd hoe je ze vindt zitten! En thanks, ik vind het ook een vrolijk kleurtje haha.

@Evi-lena, @Brum & @anon81733682 verwoorden precies hoe ik erin sta.

@Joakim ik moest echt mijn eigen maat aanhouden, ik denk dat ze eerder klein dan groot vallen. Dus neem ze vooral niet twee maten kleiner haha.

@Vlaai thanks! Het is van Barry M - Greenberry, blijft ook heel goed zitten.

@Prikkelbaar ja ze komen overeen met mijn normale (Timberlands) maat. Echt een aanrader!

@anon42289517 gek is dat he? Dat ze er op een foto altijd heel anders uitzien. Ik heb expres gewoon maar alles gepast wat ook op internet niet mijn eerste keus was omdat het er inderdaad aan de voet heel anders uit ziet. Ze vallen denk ik normaal en gok dat ze niet breed genoeg zijn voor een brede voet…

Leuk trouwens dat er zoveel mensen enthousiast zijn!

6 likes

Probeer het eens bij Bever of de eigen site van Timberland!

2 likes

Haha, was me nog niet opgevallen, maar nu je het zegt :joy:

1 like

Bedankt voor de tip @Jip!

25 likes

Toevallig heb ik de Timberlands sandalen van de week ook gespot bij Nelson

Ze zijn echt heel mooi van kleur en materiaal en de bandjes vallen mooi om de voet heen + het voetbed is fantastisch

Niet geschikt voor vegans helaas

2 likes

Timberlands sandalen besteld :joy: Thanks forum!

7 likes

afbeelding

20 likes

14 likes

Jullie geven me fomo

4 likes

Waar is je rode jurkje van🤗?

Een moon kwan voor op mijn dakterras :cupid:

52 likes

Het ligt prima hoor!

Ik moest even googlen wat knuffelbijen zijn, wist niet dat dit een dingetje was en dat je bijen in een doosje kunt kopen :exploding_head:
Wel tof trouwens. Hier zijn die bijen vanzelf in het insectenhotel gekomen. Zijn inderdaad aardige beestjes. Al zijn ze wel een beetje lomp want ze zijn echt al vaak tegen me aan gebotst tijdens het vliegen. Oh en ze metselen echt alles vol. er stond een bloempot met een gaatje aan de zijkant, daar zit er eentje steeds in. In een schroefgat in de muur. In de ophanging van de tuinslang die heel vaak wordt gebruikt maar dat lijkt niet te boeien. Zelfs in de bamboe windgong zat een dichtgemetselde buis al is die eruit gevallen tijdens de wind. Heb de windgong nu maar dichtgemaakt want vond het wel zielig dat ze zo hard hebben gewerkt en dan alles op de grond eindigt.

9 likes

De schuld van @VickyViolence die de sale bij levis benoemde.
729140000-front-pdp

7 likes

Ik kwam het toevallig via instagram tegen! Ik heb in de omgeving waar ik woon nog niet zo veel bijen gezien, vandaar dat ik gekozen heb om het huisje met bijen (cocons) te nemen. Ben heel erg benieuwd of de tuin hier ook wordt vol gemetseld.

2 likes