Show je laatste aankopen #2

Hahahaha ik heb zo over dat schapending getwijfeld en dat doe ik nu nog steeds. Love it.

1 like

Hij is echt vet leuk en MEGA comfy

1 like

Ik heb het schapending ook :grimacing::ok_hand:

2 likes

Ben benieuwd of deze ook aan je voet blijven zitten of dat ze klapperen zeg maar. Vind dat zo’n groot voordeel van de ‘gewone’ Birckenstocks; dat ze niet klapperen dus, maar vind deze veel mooier!

1 like

Ik ga het pas volgende week geven maar ik heb al een spelletjes avond gepland waarin we het eindelijk kunnen spelen! Dus dubbele verassing voor mn vriend haha

1 like

Ja, ik ga het bekijken! Het paar dat ik nu heb zijn niet de gewone, maar hebben wel een klein bandje bij de tenen. De gewone vind ik niet lekker zitten, dus ik hoop dat deze een uitkomst zijn. Ze hebben wel meer dan 1 bandje in ieder geval!

2 likes

deze beauties besteld bij bershka, in de sale :star_struck:

10 likes

Oh, ik houd van de Idenza Outlet op Koningsdag. Net als vorig jaar goed geslaagd. Zwarte leren enkellaarsjes met vette studs gekocht.

Van €219 voor €19 :money_mouth_face:

9 likes

Kom maar door met dat bruine gezicht!

Timberland sandalen, en ze lopen echt super lekker!

Mijn vriend vindt ze echt oerlelijk, maar ze leken mij lekker praktisch voor op vakantie of wandelen in de zomer.

16 likes

Mag ik dit markeren als een viva-post of is dat heel onaardig? :grimacing:

2 likes

Snap niet heel goed wat er Viva aan is?

6 likes

De link van de afbeelding gaat naar Wehkamp in ieder geval. https://www.wehkamp.nl/timberland-malibu-waves-nubuck-sandalen-zwart-16279019/?NavState={"fi"%3A{"p_MRK"%3A["timberland"]}}&PI=01&CC=C21&SC=DOE&KAC=A26

1 like

Dit kleine dienblad (linksonder op de tweede foto), ga ik gebruiken om juwelen op te leggen.
Klinkt decadenter dan het is haha, nu liggen mijn kettingen en armbandjes overal en nergens in huis. Hopelijk helpt dit om meer orde te krijgen

21 likes

Zara

14 likes

Oh ik bleef maar op het pijltje naar rechts duwen om te kijken wat je nog allemaal had gekocht :sob::woman_facepalming:

8 likes

Die Timberlands van hierboven zijn toch donkergroen of ben ik nou gek.

(op de site staan ze aangegeven als groen)

Ik vind ze ook mooi!

1 like

Ja smaragdgroen toch? Zoiets?

1 like

Mooi!

1 like

Exact deze 2 besteld, kon echt wel janken om de verschrikkelijke pasvorm

@HvO ik heb ze gekocht bij Bever, daar hadden ze een paar in de winkel en kon ik ze passen. Echt een aanrader, lopen echt heeeeeeel nice.
@Foucher ik heb ze in het zwart, maar ze zijn er in 5 verschillende kleuren geloof ik. De groene zijn wel ook echt heel mooi, ik hoop stiekem dat er later dit seizoen nog 50% korting komt haha. Dan sla ik de bruine en groene nog even in :innocent:

Zo zien ze er aan de voet uit:

& @Evi-lena mij is altijd geleerd dat je beter je mond kan houden als je alleen maar iets onaardigs te zeggen hebt en niemand specifiek om jouw mening vroeg, wellicht een tip :stuck_out_tongue_winking_eye:

123 likes