Show je laatste aankopen #2

Er staat toch my protein? :grin:

Whoops ja haha, die bedoel ik! Pas 't ff aan, thanks!
Zit ondertussen op de website van Gymshark te kijken, lekker helder ;p

Als je dat doet moet je hem daarna met een tennisbal in de droger gooien, dan wil het meestal wel weer opfluffen.

Van de afgelopen weken:


Rits van m’n jas laten repareren €15


Op maat gemaakte oordoppen voor het dempen van muziek €160 + verzekering


Kringloopvondsten €8,90

13 likes

Tip voor het groene hemdje: oppassen met wassen en strijken! Door hete druppels van mijn strijkijzer zijn er vlekken/verblekingen op gekomen!!

1 like

Jurk van Pull & Bear gekocht! :heart_eyes:

23 likes

Nu ik toch bezig ben.

4 likes

Waar heb je die oordoppen laten maken? Ik twijfel waar ik ze het beste kan kopen

Ik heb zulke oordoppen laten maken voor werk bij een audicien. Als je eenmaal zo’n afdruk van je oor hebt laten maken duurt het ongeveer 2 weken voor je ze hebt

1 like

Deze ook nog even gekocht bij Flying Tiger! Ik heb er maar €3 voor betaald, maar ik denk dat de prijs verschilt per land (foto komt van een Belgische site en ik woon niet in België).

23 likes

Bij Schoonenberg! De pasvorm is echt heel goed. Mijn gehoorgang is heel smal en gaat steil omhoog, waardoor universele niet goed zitten (doen vaak pijn). Ik ga het filter met koningsnacht testen. Mocht ik het te veel demping vinden, dan kan er nog een ander filter in.

4 likes

Deze is zo schattig! Maar ik ga hier als linkshandige nooit fatsoenlijk uit kunnen drinken :disappointed_relieved:

6 likes

Dat is ook het eerste wat ik dacht inderdaad. Ik wil ook zulke kopjes voor linkshandigen😥

its-not-fair

2 likes

Moet altijd aan dit plaatje denken bij dit soort mokken haha.

86 likes

Ik dacht dat ze een doorstart hadden, maar de webshop is dus tijdelijk(?) dicht

x 3 en

x 2 want 50% korting bij de Bijenkorf op Pip Studio.

10 likes

Ze gaan ook een doorstart maken, ze zijn overgenomen. De webshop was al een tijdje dicht en zal, neem ik aan, weer open gaan zodra alles rond is rondom de overname?

monki!

Die laatste foto doet me echt denken aan alle shoplogs vroeger op het egf!

3 likes