Show je laatste aankopen #2

Ik heb zelf geen vwo gedaan, dus miste sowieso al een heleboel kennis wat betreft Griekse mythologie, maar vorig jaar moest ik o.a. Metamorphoses van Ovid lezen in het Engels voor mijn studie. Vond het heel interessant, maar inderdaad ook heel onduidelijk geschreven en we hebben in college ook niet alle verhalen behandelt. Ben heel benieuwd naar deze versie. Love Stephen Fry sowieso :smiley:

1 like

Deze magische krultang :heart_eyes:

15 likes

Ik ben in de derde gestopt mer Grieks, dus kende ze ook lang niet allemaal! Lees nu trouwens het vevrolgs: heroes, over de helden van de Griekse mythologie, ook heel cool mocht deze je bevallen :slight_smile:

1 like

3 likes

Bedoel je deze van pieces?

Staat ook nog op m’n lijstje!

Is hij echt zo mooi? Ook handig? Heb je een linkje?

Ik heb altijd gelijk mijn twijfels over de webshop als de prijzen niet direct zichtbaar zijn.

5 likes

Ik vooral als iemands eerste forumpost gaat over een krultang waar nog nooit iemand van heeft gehoord

34 likes

Euh wel van gehoord, maar dit is weer zo’n tang die je haar half opvreet :fearful:

Nee hoor werkt super en heel handig, wil je anders een linkje naar de shady website?

2 likes

ik snap je helemaal, ik heb twijfels over webshops die je gelijk dwingen om bepaalde producten te kopen zonder introductie

Tuurlijk! Heb altijd al een kale kop gewild :wink:

Ik zag het één en ander bij de H&M hangen. Vorig jaar kocht ik ze bij New Yorker.

Ik zal Ton Deuze even jouw kan op sturen gratis en voor niets.

33

Ja nog meer kante tops want ik vind verder niks leuk atm. :’)

2 likes

Een vrouw heeft nooit maar dan echt nooit teveel kanten tops!

1 like

Huh echt? Haha dan kan ik m ook niet vinden heb je linkje?

Ik bedoel die zwarte he met echt de dieren erop

H&M!

Ik heb me even laten gaan…


Superga’s


JDY


Weekday


Pieces

Bovenstaande allemaal via Zalando.

H&M

26 likes

123
123%20(4)
123%20(3)
123%20(2)
de bijzettafel
123%20(1)
alles karwei

43 likes