Hmmm ik ga denk ik even de site bezoeken. Open schoenen zijn bij mij altijd een ramp haha. Deze zien er ook comfortabel uit
Doen! Als je ze eenmaal aan hebt dan wil je niet meer zonder haha, ze veren ook echt heel lekker mee als je er op loopt. Ik heb ook nog sandalen van Toms aangehad maar dan was het net of je op karton of een houten plaatje liep, stelde echt niks voor.
Oh ik vond die rode bloemenjurk wel mooi! Onderste twijfel ik inderdaad over.
Ook voor je vriend dan een tip
Flauw dit. Om zijn mening had ze misschien wel gevraagd. Vind een gesprek tussen twee partners ook wel wat anders dan een vreemde die ff grappig wil doen op een forum. En je vroeg nota bene zelf of je reactie onaardig was?
Dit is echt niet nodig.
Je partner is toch wel wat anders dan een onbekende op een forum?
Precies wat ik zoek Jip! Je influenct me. Draag je deze sandalen een of twee maten kleiner dan sneakers/enkellaarsjes? Of ben ik weer een rare, dat sandalen bij mij altijd te groot zijn als ik dezelfde maat aanhou…
Leuke sandalen. En welke nagellak heb je op?
De jurk is er weer! Haha, ik heb zelf ook besteld! Meerdere maten overigens (slecht voor het milieu, I know :(), dus als de jurk die nier past jou wel past, kan je ‘m overnemen (woon in Utrecht)!
Gefeliciteeerd met je kat🥰
Yesss ik heb 'm nu ook, eerst leek die weer uitverkocht en toen was ik de hele tijd aan het refreshen en was er opeens weer een? Toepasselijk dat ie van ‘influence’ is.
Levi’s wedgie in zwart! Is nu in Midseason sale voor € 80. Heb ook de ribcage gepast en wauw die is ook wel heel leuk.
Hier nog een die geinfluenced is
Zou deze voor een bruiloft kunnen? Ben benieuwd hoe hij valt. Ik heb wel ongeveer dezelfde maten als het model.
Ja echt wel! Mooi met een nude / lichtroze hak denk ik
Aan de voet zien ze er heel anders uit! Ik vond ze zo op de foto ook niet zo mooi maar nu je ze aan hebt vind ik ze eigenlijk superleuk. Zijn deze schoenen een beetje geschikt voor brede voetjes?
Op de foto niet goed in te schatten maar misschien iets te kort voor een bruiloft?
Daarom twijfel ik ook een beetje. Als het toch te kort is kan ik hem sowieso voor de zomer wel aan. Ik hoop dat hij morgen of dinsdag binnen is! Zo lastig altijd voor een bruiloft shoppen.
@HvO laat het even weten als je ze gepast hebt, ik ben heel benieuwd hoe je ze vindt zitten! En thanks, ik vind het ook een vrolijk kleurtje haha.
@Evi-lena, @Brum & @anon81733682 verwoorden precies hoe ik erin sta.
@Joakim ik moest echt mijn eigen maat aanhouden, ik denk dat ze eerder klein dan groot vallen. Dus neem ze vooral niet twee maten kleiner haha.
@Vlaai thanks! Het is van Barry M - Greenberry, blijft ook heel goed zitten.
@Prikkelbaar ja ze komen overeen met mijn normale (Timberlands) maat. Echt een aanrader!
@anon42289517 gek is dat he? Dat ze er op een foto altijd heel anders uitzien. Ik heb expres gewoon maar alles gepast wat ook op internet niet mijn eerste keus was omdat het er inderdaad aan de voet heel anders uit ziet. Ze vallen denk ik normaal en gok dat ze niet breed genoeg zijn voor een brede voet…
Leuk trouwens dat er zoveel mensen enthousiast zijn!