Show je laatste aankopen #2

Probeer het eens bij Bever of de eigen site van Timberland!

2 likes

Ik heb ze uiteindelijk allebei gehouden :see_no_evil:

2 likes

Haha, was me nog niet opgevallen, maar nu je het zegt :joy:

1 like

Bedankt voor de tip @Jip!

25 likes

Toevallig heb ik de Timberlands sandalen van de week ook gespot bij Nelson

Ze zijn echt heel mooi van kleur en materiaal en de bandjes vallen mooi om de voet heen + het voetbed is fantastisch

Niet geschikt voor vegans helaas

2 likes

Timberlands sandalen besteld :joy: Thanks forum!

7 likes

afbeelding

20 likes

14 likes

Jullie geven me fomo

4 likes

Heeft iedereen weer salaris gehad :joy:

25 likes

Waar is je rode jurkje van🤗?

Een moon kwan voor op mijn dakterras :cupid:

52 likes

Het ligt prima hoor!

Ik moest even googlen wat knuffelbijen zijn, wist niet dat dit een dingetje was en dat je bijen in een doosje kunt kopen :exploding_head:
Wel tof trouwens. Hier zijn die bijen vanzelf in het insectenhotel gekomen. Zijn inderdaad aardige beestjes. Al zijn ze wel een beetje lomp want ze zijn echt al vaak tegen me aan gebotst tijdens het vliegen. Oh en ze metselen echt alles vol. er stond een bloempot met een gaatje aan de zijkant, daar zit er eentje steeds in. In een schroefgat in de muur. In de ophanging van de tuinslang die heel vaak wordt gebruikt maar dat lijkt niet te boeien. Zelfs in de bamboe windgong zat een dichtgemetselde buis al is die eruit gevallen tijdens de wind. Heb de windgong nu maar dichtgemaakt want vond het wel zielig dat ze zo hard hebben gewerkt en dan alles op de grond eindigt.

9 likes

De schuld van @VickyViolence die de sale bij levis benoemde.
729140000-front-pdp

7 likes

Ik kwam het toevallig via instagram tegen! Ik heb in de omgeving waar ik woon nog niet zo veel bijen gezien, vandaar dat ik gekozen heb om het huisje met bijen (cocons) te nemen. Ben heel erg benieuwd of de tuin hier ook wordt vol gemetseld.

2 likes

Oh ik vind dit echt heel erg leuk!

Er is een project vanuit de gemeente/overheid dat een klein deel van de weilanden (waar anders bijvoorbeeld alleen mais gezaaid wordt) ingericht wordt met bloemen en planten voor o.a. bijen. Wij doen hier aan mee, dus hopelijk hebben we dan een mooie basis voor de bijen.

2 likes

Anna Field via Zalando

4 likes

Oeps ik heb de sandalen ook besteld :grimacing:

1 like

Ik wil die sandalen eigenlijk ook bestellen, maar bij wehkamp lijken ze donkergroen (wat ik juist mooi vind), terwijl ze ‘zwart’ heten en bij andere sites zijn ze wel echt zwart.