Show je laatste aankopen #2

Voor de mensen die vans hebben gekocht, hebben jullie je eigen maat?

41 likes

waar heb je deze gekocht?

Ahh waarom zie ik die acties bij kruidvat altijd te laat :disappointed_relieved: mijn all stars zijn versleten en zat net dit weekend te denken dat ik wel vans zou willen.

Ik vond het een mooi boek en ook heel herkenbaar, maar dat gaf mij juist wel rust! Erkenning dat ik niet de enige ben.

1 like

Beetje gekke merknaam, zeker nu net de boektitel van Tatjana voorbij is gekomen, maar het is van fatface :stuck_out_tongue_winking_eye: In UK gekocht net!

Het boek van Tatjana staat ook op Storytel en daar leest ze hem zelf voor! Vond het echt een aanrader!

3 likes

Deze wil ik ook nog eens lezen.

goo-49216_goobay-solar-outdoor-powerbank-8000-mah_hoofd

sharpie-ultra-fine-point-permanent-marker

Wel andere kleurtjes van die Sharpies. Verder nog scheermesjes, pennen voor mijn werk, een waaier en creme. :slight_smile:

2 likes

Ugh, Kruidvat. Er zijn ook mensen met maat 36 hè. Is altijd bij hen met dit soort acties :rage:

7 likes

Zijn die Vans van Kruidvat niet van de vrachtwagen gevallen ofzo? Hoe kan dat zo goedkoop :thinking:

1 like

Ik heb al een uur deze jongens in m’n winkelmand zitten, maar ik twijfel of ze niet heel snel vies worden :neutral_face:

1 like

Ik blijf ook maar kijken naar de Vans, maar er zijn al Nikes onderweg.:thinking:

Geinfluenced door het forum en de vans bij het Kruidvat ook maar gekocht, wilde de geruite al heel lang en nu voor een top prijsje :dancer:t2:

1 like

Shiit, wilde ook de vans kopen. Zelfs een reminder in mn telefoon gezet voor morgenochtend, in de folder stond vanaf dinsdag.
En nu is zo goed als alles in mijn maat uitverkocht :sob:

9200000009306825

4 likes

Vanochtend besteld via Kruidvat, ben blij dat ik eraan gedacht heb want ik zie nu dat bijna alles in mijn maat is uitverkocht haha
8 likes

Ik heb ze net opgehaald en ze zijn zwart!

2 likes

Tuurlijk! https://www.manfield.com/dames/gele-peeptoe-pumps-2898011.html

Ik vind ze niet klein vallen, eerder ietsje groter! Denk dat je met je eigen maat wel goed zit, ik heb vrij smalle voeten en daarom vallen ze denk ik ook iets ruimer. :slightly_smiling_face:

1 like

2 weken geleden plaatste ik een foto van mijn nieuwe gekochte kitten, nu toch besloten zijn zusje ook over te nemen😻

132 likes

Voor mezelf:

Voor Moederdag:

17 likes