Show je laatste aankopen #2

Ik heb de “zwarte” bij Wehkamp besteld en krijg ze morgen binnen. Ik laat je anders wel even weten of ik groene of zwarte sandalen ontvang. :joy:

1 like

Ik wacht nog even denk ik, ik geef niet zo snel zulk bedrag uit aan schoenen. Iedereen is zo enthousiast dus nu wil ik ook :joy:

2 likes

Die sandalen zijn de nieuwe panterprint nikes! En ja ik wil ze ook :laughing:

1 like

Ik vind die sandalen ook echt vet! Beetje jammer dat ze schijnbaar wat kleiner vallen en bij mij dus echt te klein gaan zijn in maat 42 :frowning:

Hmmm ik wil dit ook in mijn leven. Ik heb alleen geen buiten :woman_shrugging:t2:

Ik heb ook mijn gebruikelijke maat besteld, las ook dat je dat moest doen. We zien het wel!

1 like

Omdat 'ie per ongeluk al online stond bij Ici Paris XL:

Ennn omdat mijn favo broeken in de aanbieding zijn:

15 likes

Want de tracksuits voor mannen zijn vaak langer.

9 likes

Heb tweedehands/vintage shoppen helemaal ontdekt haha. Nu voorlopig even niks meer kopen. Alles tweedehands dus daarom eigen foto’s:

Velvet cropped top

Leren rokje

Badstof :heart_eyes:

29 likes

en @Prikkelbaar graag! Op de meeste sites zijn ze toch wel zwart, dus dat zal het wel zijn. Ook mooi, maar de kleur waar ik het op vind lijken leek me eigenlijk perfect. Ben benieuwd hoe het jullie bevalt

1 like

weet iemand wanneer die webshop van otherstories aan wordt gevuld? Ik had gisteren een hele selectie gemaakt en nog niet besteld, vandaag zijn al die dingen gewoon out of stock :cry:

Ohhh ik ben op zoek naar zoiets voor op mijn dakterras. Alleen zoek ik iets dat gewoon buiten kan blijven staan (tijdens de winter dan met een zeil over ofzo), aangezien ik binnen geen plaats heb om het op te bergen… deze zijn vast niet geschikt daarvoor?

Deze wilde ik al zoooo lang. Nu eindelijk gekocht (met 30% korting heujjj)

Alles van H&M:
h-m-dames-sandalen-sandaletten-met-vetersluiting

Blouse en broek van NA-KD:

8 likes

Het is gewoon katoen dus dat lijkt me niet schimmelproof nee. Is een waterdichte kast of kist op je dakterras een idee?

twee jurken van de H&M

18 likes

11 likes

Van Manfield. Omdat ik graag wil shoppen maar niks kan passen ivm hoogzwanger :unamused:

6 likes

Daarom heb ik hem maar gekocht. Steun ik de schrijfster er ook nog mee :wink: Ergens zie ik er ook wel tegenop om het boek te lezen omdat ik een beetje hetzelfde ben als haar. Herken heel veel dingen die ze schrijft wat ik tot nu toe heb gelezen.

Denk dat je hem hier wel kunt door verkopen toch!

Nogal impulsief, maar wel nodig

5 likes