Show je laatste aankopen #2


:sunglasses:

17 likes

Na een zenuwslopende 10 minuten

12 likes

Leukk! Ik ga dit weekend kaartjes volr Rock Werchter scoren, daar komt ze ook!

1 like

Had ik gezien en normaal ga ik elk jaar maar het vriendinnetje waar ik altijd mee ga slaat komend jaar over :disappointed_relieved: dus gaan we ter compensatie hier samen heen

2 likes

Ahh balen er zijn echt al (vind ik) goede namen aangekondigd!

Ik ga dit jaar voor het eerst (hoop/reken ik op want ik wil met m’n vriend en zijn zusje, zijn zusje gaat altijd maar m’n vriend heeft nog niks toegezegd ;-;), verkopen die tickets supersnel? Kan ik ze dit weekend kopen of morgenochtend?

1 like

Ik weeeeeet het. Baal ook wel, maar ja.

1 like

Ohh leuk!! :blush: Nou vorige jaren kocht ik de kaartjes meestal pas in januari ofzo. Vorig jaar was het tijdens het festival zelf niet eens uitverkocht (op sommige losse dagen na). Alleen nu zijn er al wel grote namen aangekondigd dus denk dat het sneller zal gaan. Ik weet niet of je het hele festival wil gaan of een losse dag? Maar denk sowieso wel dat je het dit weekend kan kopen hoor.

1 like

Vooral zaterdag en zondag eigenlijk, maar misschien moet ik maar gewoon big or home gaan? Ik ben echt nog nooit eerder op een festival geweest en ik verwacht het wel leuk te gaan vinden maar 4 dagen is wel heel veel voor de eerste keer :’)

1 like

Hahah ja ik snap je! Ik vind het ook altijd best intens, maar wat ik altijd doe is dat ik van mezelf niet heel de dag op het festival te zijn. Meestal ben ik pas rond een uurtje of 4 (tenzij er eerder dingen spelen die ik wil zien) op het terrein. Dat scheelt echt veel.

Mijn schoonfamilie woont in de buurt (ook waarom ik dit jaar wil gaan, naast dat twee van m’n favoriete bands komen, voordat ze verhuizen) dus gelukkig kunnen we wel weg. Nou ja ik ga het wel zien :grin:

1 like

Tja ik heb een leren winterjas en een donsjas dus een wollen jas was ook echt heel hard nodig :grin:

8 likes

Het valt idd iets kleiner omdat het een Spaans merk is. Ik volg altijd de maattabel en dan zit ik meestal wel goed.

1 like


Aangezien ik 3 jaar lang niet op zomervakantie ben geweest + ben de kou nu al zat + er is een jacuzzi in het appartement + ik ben omringd door Spaanse mannen ben ik eind november even een paar dagen naar Gran Canaria

55 likes


Wollen trui H&M

33 likes

Ja ik ga ook!!

1 like

Oooo is dat eerste vest van H&M? Die vond ik namelijk superleuk maar gaf zoveel haren af dat je zou denken dat ik de hele dag in een kattencafe had gelegen :disappointed_relieved: dus helaas toch niet gekocht

Had jij een pre sale SMS?

ASOS natuurlijk, lekker met korting! (Even doorklikken)

10 likes

Jaloers!!

1 like