Show je laatste aankopen #2

Ik ook ! Helemaal stressen omdat ik geen idee had welke plek ik moest kiezen.

1 like

Jas, blouse en jurk van de Mango!

5 likes

Mac poeder en nieuwe powder kiss lipstick met 20 procent korting via douglas


image
Ellis faas lip set met 50 procent korting via skins archives :heart_eyes:
Heb ik in ieder geval weer genoeg lippenstift voor het komende jaar

Fun fact: ik heb al een ellis faas lipstick en ik word altijd uitgelachen als ik die uit mijn tas vis omdat het er uit ziet als een vibrator :thumbsup:

9 likes

Yes en kreeg dezelfde code ook per mail

1 like

Beter. Ik had mij aangemeld maar geen sms en ook geen staanplaatsen kunnen regelen vanmorgen. Huil :frowning:

Er is 20% korting op alle full price items via de app van asos.

16 likes

@lijnewiets Geen idee hoe ik je moet citeren vanuit het andere, gesloten topic, dus dan maar zo… maar: ik heb de box inmiddels binnen! Dit zat erin:

  • Hardcover van She Would Be King van Wayétu Moore met handtekening en hardcover sleeve
  • Advanced reading copy van The Silk Road van Kathryn Davis
  • Een boekje met info over de boeken + een lang interview
  • Honey cardamom almonds met kaneel

Erg leuk om uit te pakken en ik ben nu al benieuwd naar de volgende box. :smile: https://www.instagram.com/p/BpFy3ANgUhB/?tagged=indiespensable

1 like

Oooo klinkt echt goed! Okee okee, ik ga het ook doen, jouw schuld :kissing_heart:

1 like

Haha leuk! Een vriendin van mij zat er ook al gelijk naar te kijken.

Let op dat het best lang duurt voordat je het pakketje binnen hebt, want het moet natuurlijk uit Oregon komen. Ik kreeg 11 oktober mail dat hij was verstuurd en heb hem dus vandaag gekregen.

En let ook op met het invullen van je adres, dat hij je huisnummer goed pakt, want dat ging bij mij mis door een rare manier van automatisch invullen. Je kunt hem voor de boekenbox vervolgens niet zelf aanpassen, dus ik waarschuw je maar even.

1 like

O ja snap ik helemaal! Wordt het wel minder met de tijd?

Skins Archives :sunglasses: De lege travel case is € 30 (godnondedju ik sta er nu pas bij stil hoe fakking duur dat eigenlijk is haha) maar het parfum maar € 47 dus alsnog een goeie deal.

2 likes

Goed om te weten. Dankjewel!

Ook op die lange coll jurk? Ik kan nergens een code of korting vinden!

Waar heb je die kersttrui gekocht? Zo lief!

1 like

25% korting bij Ici Paris!

BLOSSOM-EDP-60-ML-729579

5 likes

Ja in de app, de kortingscode was applove maar ik denk dat ie liep tot 27/10. Sorry

Whaaaaa ik wil ook kersttrui voor de baby!! Geniaaaaal :sunglasses:

2 likes



(blouse)

(overhemdjurkje)

9 likes

Trui van Selected Femme in mijn lievelingskleur.

13 likes

Die Fall For Pumpkin lijkt me zo lekker! Ruikt 'ie heel zoet of valt het mee?