Show je laatste aankopen #2

Ik heb ze ook. Bij mij waren ze te groot dus heb ze terug gestuurd en bij een andere site een maat kleiner besteld. Super stom dat Zalando er bij had staan dat je een maat groter moest nemen. Bij andere merken is dat vaak wel het geval maar bij die dus echt niet. Nu heb ik 10 euro meer moeten betalen mja alsnog wel een goeie deal ten opzichte van de originele prijs.

Ik zag dat er 2 soorten zalm roze zijn. Met witte strepen en zonder. Die wat ik laatst heb gezien waren niet neon eigenlijk. Wel jammer dat ze tegenvielen al is rood ook wel heel leuk!

thanks @syntagma als je tips hebt, graag :blush::blush:

1 like

Ja indd vreemd! De zalm roze die ik had besteld hadden dezelfde kleur strepen ipv witte, dat vond ik ook minder. Maar de rode hou ik dus ook niet he :wink: In de lengte zaten ze goed (had dezelfde maat besteld als eerdere Adidas-schoenen), maar ik schoot erg ver met m’n hak omhoog aan de achterkant helaas.

Ja hoor! Als je op mijn naam zoekt in het reizen topic zie je mijn posts met tips voor Athene. Als je nog andere vragen hebt/tips wil, roep maar :slight_smile:

1 like

Dankje, ga ik doen!

Jezus, huilon.

Beide erg mooi. Ik heb door jouw post het bovenste blousje besteld haha

1 like

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa hier ga je lang plezier van hebben! Razer heeft zo veel meh producten maar hun toetsenborden <3 (ok en de deathadder maar goed) (ik heb dus hetzelfde keyboard en het is mn allerfavorietste onderdeel van mn gehele setup)
Welke switches heb je?

Oh my bad, ik dacht dat je zei dat ze wel goed zaten. Lekker scheel haha.
Dat is wel echt jammer. Om je een beetje te troosten: ik heb ze gisteren aan gehad en zit nu met pleisters en mega blaren haha. Ze lopen wel super lekker maar mijn hielen moeten echt even gewend raken aan de achterkant. Die is nog vrij stug. Maar dat had ik bij mijn converse in het begin ook dus hopelijk is dat snel beter. Moest ook nog lekker 5km naar huis lopen met kapotte hielen dus dat was drama :sweat_smile:

1 like

Heb een gouden Maria Tash septumsieraad overgenomen, zo blij mee! Kan niet wachten tot 'ie binnen is.

Dit ben ik niet, maar als het bij mij zo staat zit ben ik gelukkig :heart_eyes:

27 likes

Rokje en t shirt

32 likes

Mooi!! Lijkt me wel heel vervelend schoon te houden als je verkouden bent (ik word al panisch bij de gedachte dat er snot blijft zitten aan mijn neusringetje)

1 like

Ja daarom heb ik er de laatste keer maar niks van gezegd toen je zo’n aangekoekte snottebel aan je neusring had hangen.

7 likes

Hahaha we gaan het meemaken, denk dat ik op die momenten maar lekker m’n simpele clicker in doe :joy:

1 like

13 likes

Op aliexpress! Linkjes:

1 like

Dieren- en corduroy blouse van zara

16 likes

Leuk! Waar heb je ze vandaan?

Die bovenste blouse is leuk :heart_eyes:

1 like

Ja he! Ik wil me eigenlijk volwassener kleden (=minder printjes en glitter) maar toen zag ik deze en was het mislukt

3 likes