Show je laatste aankopen #2

Verliefd op de dierenblouse :heart_eyes:
Misschien vanmiddag even langs de Zara :flushed:

1 like

Ik probeerde het op te zoeken (wow razer is zo duur bij wehkamp?? Hoop dat het een goede sale was want vanuit razer zelf is het goedkoper) maar er staat inderdaad nergens welke switches je krijgt, dus ik denk standaard green switches. Moet je van houden (doe ik wel, maar 99% van de mensheid niet haha)

Nee hoeft niet! En je kan het bij razer dus wel aanpassen (naar oranje: tactile en stil, of geel: linear en stil). Green is heel erg luid, dat is waarom mensen er niet van houden (ik wel). Alsof je op een typ machine zit. Maar je kan het bij wehkamp niet aanpassen zie ik dus dan zal je wel de standaard krijgen (niet dat groen per se standaard is maar het is wel de standaard voor razer)

edit: als je echt last van het geluid hebt kan je o-rings kopen en die erin stoppen, dat maakt ze wel wat zachter

1 like

Dankje! Van Costes

1 like

razer green switches (preferably blackwidow chroma V2 tkl) > alles :joy:

Haha nee grapje is puur persoonlijk. Maar ik heb echt heel veel liefde voor dit toetsenbord. Mijn vriend is het trouwens wel met jou eens denk ik, die heeft de betere/mechanische versie van die van jou (niet helemaal, de k65 rapidfire). Vind ik trouwens ook nog wel luid

Maar goed als iedereen happy is met zn toetsenbord is het mooi toch, we hoeven niet allemaal faker te zijn

1 like

c388b127af5041e8ab2ca2ffba8ad3df

Deze roze mofo

18 likes

Een weekje Gran Canaria in maart :grin::grin: Kannie wachten om dutjes te doen op het strand!

40 likes

Nice! Waar komt die vandaan?

ANWB Wandellaarzen om af te wisselen met m’n wandelschoenen, want anders ben ik geen ekte dogmom.
image

20 likes

Oeh heb je een linkje van dit jurkje

De lamp

19 likes

poster

SY355

#toerist

7 likes

Kruidvat heeft hem ook, zag het in de folder

Oh mooi! Waar is ie van?

Haha eindelijk. Lekker bezig pik!

1 like

In de sale bij de Sting voor maar €25. Ik wilde komend voorjaar sowieso nieuwe halen, aangezien mijn witte helemaal af zijn. Deze zijn ook echt heeeeeel mooi.
16 likes

Oh mooooi!

1 like

Ik heb m nog niet opgehaald, maar ik heb sowieso een XL genomen omdat ik hem wat ruimer wil. wel jammer! kun je er geen mooi hemdje onder doen

IKEA van de hay collectie.
@Lula yes eindelijk,hoop gedoe er was er nog maar 1 en die hadden ze voor me gereserveerd :slight_smile:

1 like

hema%20mokken

Deze mokken van de Hema net online besteld, in totaal 8 stuks. Zijn 4 verschillende varianten.

Samenvatting

Foto bron: https://www.instagram.com/keeponstylingcom/

Link naar de mokken: https://www.hema.nl/koken-tafelen/koffie-thee-accessoires/mokken/mok-7-cm-60000001.html

26 likes