Show je laatste aankopen #2

Ooh mooi, is dit van Paloma Wool?

Hoe bevalt ie?

3 likes

Na bijna geen nieuwe kleding in 2018 heb ik tijdens de sale van Scotch & Soda me kapot gewinkeld.

Dit vest is echt ge-wel-dig

Ik kan weer even vooruit!

13 likes

Die van Paloma Wool :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ellegirlfohnum?

3 likes

Ja, zó’n leuk boek! Echt één van m’n lievelings. :heart: Voor Ove…

1 like

@Yzile zijn het niet deze jurkjes? Had zelf ook gezocht haha

1 like

Nieuwe laptop, die ook als tablet gebruikt kan worden.

image

10 likes

Oh ja snap ik hoor. Hij staat bij mij ook nog op het verlanglijstje, maar vind het altijd lastsig met online bestellen. Ben benieuwd!

Ff een beginnetje gemaakt aan mijn Switch verzameling:

(uiteraard inclusief de game en Pokéball Plus)

15 likes

8 likes

Ik weet niets van Nintendo en dit is vast een hele domme vraag, maar moet je dus losse onderdelen kopen en zelf aan elkaar zetten (die twee control dingen rechts? Of snap ik de foto niet?

Joeee ze waren eindelijk weer op voorraad bij Guts & Gusto. Morgen komen ze binnen dus ben benieuwd!

19 likes

Die controldingen rechts zijn idd joy-cons en die krijg je erbij. Kun je gebruiken aan het ‘scherm’ zelf zeg maar, of los klikken. En je kunt ze ook gebruiken om samen mee te spelen! Je krijgt er ook een soort houder bij zodat het een controller wordt als het ware:
SX342

En je kunt er allemaal dingen bijkopen. Dus nog meer joy-cons, of controllers… Ook in SNES stijl bijvoorbeeld :blush:

2 likes

Die heb ik ook, zijn heel chill maar vallen groot!!

1 like

Oh nice, ik was al zenuwachtig of ze passen! Heb normaal 42 maar deze gaat maar tot 41

Blouse van Monki voor maar 9,95

3 likes

Ik wilde de groene bestellen, zat al in mijn winkelmand en alles, en nu is hij uitverkocht. :cry: Welke FF’er heeft hem voor mijn neus weggekaapt?

2 likes

Sen @Prikkelbaar Dankjewel! Leuk om te weten!

Ik heb jurkjes meestal xs of s! Ik gok deze een xs. Als je dat zou willen doen heel graag!

https://www.zalando.nl/pullandbear-broek-brown-puc21a05t-o11.html

Had eindelijk precies de goede ribbroek gevonden en in een ruime maat besteld. Volgens mij zelfs 2 maten groter dan normaal want ik weet dat het een Spaans (toch?) merk is en die vallen vaak klein.

Kreeg hem niet eens een klein beetje dicht. Wat houden jullie aan qua maat met dit soort merken?