Mn ogen verwend met Tom Ford, op naar heeeel veel zon uurtjes
Zo leuk! Ik kan er alleen maar 3 vinden? De bril, de vrouw en de baard. Denk dat ik de vrouw ga halen!
Dit is de andere. Is met sproetjes.
Echt te leuk! Ook misschien voor plantjes ofzo
Heb je een linkje? Vind deze niet terug op de site
ik voel me zo fancy
Prachtig!
A Man Called Ove heb ik zelf nog niet gelezen, maar wel eens cadeau gedaan aan mijn zus. Zij vond hem heel goed! Ben er zelf ook wel heel benieuwd naar!
Ik heb van hem “Oma heeft me gestuurd om te zeggen dat het haar spijt” gelezen. Moest heel erg wennen aan zijn manier van schrijven, maar het heeft wel wat. Ook heel benieuwd naar dit boek.
Mijn nieuwe fohn van action. Vanmorgen getest…heel tevreden. Haar is snel droog en pluist niet. Ze hadden ook een krultang,stijltang en stijlborstel en nageldrogerapparaat van deze lijn.
Deze rakker want ik heb zometeen 2 konijnen in de gaten te houden
Ik heb de conditioner van snow fairy, ik vind 'm fijn!
Beetje laat maar super gave schoenen! Zitten ze lekker en heb je n linkje?
Het zijn Isabel Marant Etoile Beth sneakers! Ik heb ze bij Bijenkorf besteld. Ze zitten goddelijk. Ik heb een maat groter gekozen (had eigen + één grotere maat besteld n.a.v. reviews).
Ik heb hem ook binnen! En hij is inderdaad best kort? Bij het model zag ie er echt oversized en lang uit, want ze had m nog in haar broek gepropt. Hebben wij nou een lang bovenlichaam allebei of waar gaat dit mis
Ooohhh vetleuk! Heb je deze vd website?