Hopelijk gaat het inlopen niet te veel pijn doen
Nogmaals een Zara bestelling:

Klein lederen tasje uit de sale, leek me wel leuk bij zomerse outfits
En twee rokken om te proberen:

Mijn laatste bestelling bij Zara was een gigantische flop (in z’n geheel geretourneerd) dus ik verwacht vooral van de rokken niet echt veel maar ik start alvast mijn zoektocht naar leuke zomeroutfits want dat bleek vorig jaar ook niet zo vlot te gaan.
Prachtig. Maar je mist Uncuffed. Waarom zit Uncuffed niet in je mandje?

Het inlopen (ik had er zelfs blauwe plekken van) is het wél helemaal waard, want nu lopen ze echt heerlijk! Even doorbijten dus. Denk dat wanneer je ze twee weken achter elkaar draagt, het ergste er wel vanaf is.
Avatar Aang is nog altijd beter dan Korra
Ik hoop dat er nog een avatar komt! Of een serie over 1 van de oude avatars ofzo.
Er is iets in de maak over Avatar Kyoshi geloof ik!
Waarvan is dat blauwe pak? Echt super mooi!
Ik heb Korra nooit gezien maar hoor dat inderdaad wel meer
Het was maar 10 euro duurder dan de gewone avatar box dus vond het het alsnog wel waard!
@Jauregui Special editions van de geïllustreerde versies. Heb de eerste ooit cadeau gehad en wil ze nu allemaal, maar ze zijn reteduur 
Aang is wel echt beter, maar Korra is ook wel vermakelijk hoor!
Vero moda!
Bij mij valt het tot nu toe heeel erg mee! Week of twee geleden besteld en nu langzaam aan het in lopen. Nu alleen af en toe last bij mijn wreef (nog geen blaren enkel dat het naar een paar uur ‘drukt’) maar nog geen een blaar gehad! Heb wel de smooth versie van de 1460 weet niet of dat verschil maakt 
Oh dat zou wel tof zijn!