Show je laatste aankopen #2

Oh die is zoooooo lekker zacht! Ligt al jaren bij mijn dochter in bed (kan ook fijn in de wasmachine)

1 like

Ja! Ik heb hem zorgvuldig uitgekozen op prijs-kwaliteitverhouding:
https://www.bol.com/nl/p/tefal-express-control-ki240d10-waterkoker/9200000049688456/?Referrer=ADVNLGOO002028-G-58832818779-S-493458312126-9200000049688456&gclid=EAIaIQobChMI_4SF_JSM4AIVTM-yCh37GwYCEAQYASABEgKce_D_BwE

1 like

Hoe duur was ie? Vind hem heel mooi!

35 euro! Heb eerder naar dit soort dekens gekeken en die waren veel duurder, dus deze meteen meegenomen toen ik hem zag liggen.

1 like

Lekker truitje he, heb hem ook!

1 like

28 likes

Ik loop al zo lang te azen op die lange regenjas! Zelfs al meerdere keren gepast maar vind ze toch altijd nét te duur. Nu heb ik een “legitieme” reden om er een te halen want binnenkort ga ik op de fiets naar werk :wink: Dus ik snel naar de website toen ik jouw vorige post zag, maar jammer de bammer mijn maat is uitverkocht :sob:

Heb je de monki broek in de winkel kunnen vinden? :heart_eyes:

Nee! Ik heb hem via UW gekocht; ik zocht altijd op monki cat jeans totdat ik een keer mijn maat tegenkwam. Staan er wel een paar op meestal :slight_smile:

Oh thanks!! Daar heb ik dan weer niet aan gedacht, ga ik gelijk kijken :smiley:

Lekker saaie beauty-aankoopjes:

image image
Twee hittebeschermende sprays

image
En een cleansing oil van Caudalie

3 likes

@VickyViolence ik was in het l’oreal outlet in roermond gisteren en daar verkopen ze die cushion foundations nog!

2 likes

Ohh thanks! Heb nog een backup die ik op de luchthaven op Cyprus gekocht heb ook maar als die op is… :cool:

(Dat je zelfs nog weet dat ik die zo goed vind haha)

Thanks voor de tip! Gelijk wat dingen besteld!

5 likes

eettafel in mangohout met matzwarte poten (zonder de grafstoelen van op de foto erbij)

image
2x deze stoelen in groen grijs

image
2x in okergeel

image
voor boven tafel maar met veel grotere lamp in (Calex globe)

en nog houten jaloezieën voor aan het raam in de woonkamer

37 likes

Waar komt deze bar cart van?

Omdat het kan :heart_eyes:

11 likes

Ik heb zo gigantisch veel geshopt de afgelopen weken, niet te doen. Dus bij deze een greep daaruit:

Vero moda:
Winterjas

Tussenjas

Drie blazers (die bij een lokale winkel echt megaveel korting hadden dus nu heb ik €55 betaald voor de drie samen, lucky me!)

H&M:

Hema:
(Maar dan in een hele mooie donkergroene kleur)

Manfield:

En tot slot deze mooierds :heart_eyes:

19 likes

Jaaa of volgende week als een gek lopen refreshen en hopen dat mensen hun bestelling hebben teruggestuurd haha

1 like

Heeft de Adidas broek een ‘vaste’ omslag of had je hem zelf opgerold? In geval van het eerste: hoe heet dit model? :slight_smile: