Avatar Aang is nog altijd beter dan Korra
Ik hoop dat er nog een avatar komt! Of een serie over 1 van de oude avatars ofzo.
Er is iets in de maak over Avatar Kyoshi geloof ik!
Waarvan is dat blauwe pak? Echt super mooi!
Ik heb Korra nooit gezien maar hoor dat inderdaad wel meer Het was maar 10 euro duurder dan de gewone avatar box dus vond het het alsnog wel waard!
@Jauregui Special editions van de geïllustreerde versies. Heb de eerste ooit cadeau gehad en wil ze nu allemaal, maar ze zijn reteduur
Aang is wel echt beter, maar Korra is ook wel vermakelijk hoor!
Vero moda!
Bij mij valt het tot nu toe heeel erg mee! Week of twee geleden besteld en nu langzaam aan het in lopen. Nu alleen af en toe last bij mijn wreef (nog geen blaren enkel dat het naar een paar uur ‘drukt’) maar nog geen een blaar gehad! Heb wel de smooth versie van de 1460 weet niet of dat verschil maakt
Oh dat zou wel tof zijn!
@Pecan Dat maakt zeker verschil!
Ik had eerst lakleren zwarte (inloopramp) toen twee paar pascal 1460 (de zacht leren) en nu metallic leer (weer inloopramp) … dus het wisselt erg. Al binnen de 1460 maar uberhaupt tussen alle modellen/kleuren/uitvoeringen…
Succes met inlopen… ze zijn het zeker waard!
Er is een live action serie in de maak over Aang, wordt geproduceerd door de originele schrijvers van de serie en Netflix samen dacht ik. Er is ook al een screenshot van hoe Appa eruit zal zien die het internet rondgaat:
O nee, die laarsjes, zijn ze er weer?
Weet je al hoe ze lopen?
Ik heb ze in de opruiming gekocht! Hier nog beschikbaar in paar kleuren/maten: https://www.omoda.nl/dames/enkellaarsjes/groene-via-vai-enkellaarsjes-4713103-02-90896.html?dwopt_90896_giftwrap=-&dwvar_90896_Optie_id=90896&pid=90896&quantity=1
Ze lopen echt heerlijk, een van de weinige laarsjes waar ik goed op kan lopen én wel het gevoel heb dat ik op hakken loop.
Hmm shit ze zijn nergens meer in mijn maat
Oh ja dit ook inderdaad! Zie nu dat dat van Kyoshi een boek wordt!
Welke maat heb je? Ik zit zelf nog te twijfelen of ik ze ook in het zwart wil, dus dan kan ik gelijk voor je meekijken naar de leopard
Ooooh die santal is zo lekkerrrr
Ja I know. Ik en mijn portemonnee huilen nog steeds. Gelukkig in Londen iets goedkoper dan hier.