Er is een live action serie in de maak over Aang, wordt geproduceerd door de originele schrijvers van de serie en Netflix samen dacht ik. Er is ook al een screenshot van hoe Appa eruit zal zien die het internet rondgaat:
O nee, die laarsjes, zijn ze er weer?
Weet je al hoe ze lopen?
Ik heb ze in de opruiming gekocht! Hier nog beschikbaar in paar kleuren/maten: https://www.omoda.nl/dames/enkellaarsjes/groene-via-vai-enkellaarsjes-4713103-02-90896.html?dwopt_90896_giftwrap=-&dwvar_90896_Optie_id=90896&pid=90896&quantity=1
Ze lopen echt heerlijk, een van de weinige laarsjes waar ik goed op kan lopen én wel het gevoel heb dat ik op hakken loop.
Hmm shit ze zijn nergens meer in mijn maat
Oh ja dit ook inderdaad! Zie nu dat dat van Kyoshi een boek wordt!
Welke maat heb je? Ik zit zelf nog te twijfelen of ik ze ook in het zwart wil, dus dan kan ik gelijk voor je meekijken naar de leopard
Ooooh die santal is zo lekkerrrr
Die heb ik ook! Beste aankoop in jaren!
Prijs is wel iets minder lekker ja, maar zeker wel waard! En al helemaal als je m nog ietsje goedkoper hebt
Ben er ook zo blij mee! wat een mooi geluid he.
Off-topic, sorry! Ik vroeg het al in het ik zoek-topic maar ik probeer hier ook eens: moest iemand toevallig onlangs ergens afgeprijsde zwarte Dr. Martens 2976 (die chelsea boots) gekocht/gezien hebben, let me know! Op Zalando heb ik ze al gezien, maar daar was mijn maat (nu) niet in voorraad.
Nah ik zou m niet houden eerlijk gezegd… weet niet of ie duur was maar hij zit niet echt perfect en als je zelf ook al twijfelt…
Dankjewel voor de foto’s! Ik snap dat je twijfelt… vind hem niet helemaal mooi vallen.
Had wat hoop dat de trui erg klein zou vallen omdat hij in Spanje gemaakt is.
Is dat voor computers zonder sterkte?
Ik wist niet dat dit bestond, nice!!