Show je laatste aankopen #3

Mooi dat witte blousje! Heb je hier een linkje van toevallig? Kan hem niet vinden helaas…

Heb zelfs nieuwe witte platform Allstars gekocht om eronder aan te kunnen haha :joy: zit ie straks mega lelijk bij mij

2 likes

Haha komt vast goed, de stof valt iig echt heel mooi!

Nou dan heb je alsnog nieuwe schoenen :grin:

Haha ja, maar dit was m’n “excuus” om ze te kopen :stuck_out_tongue_closed_eyes: (niet dat ik dat nodig heb, maar toch. Zo praat je t voor jezelf goed)

Er is een Krullentopic, daar kan je deze vraag beter stellen!

1 like

Alles via Wehkamp (SALE)

8 likes

Hij is er! Hij valt (nog) vrij strak, maar gaat wel goed dicht. Maargoed, 2 weken geleden bevallen, dus moet ook nog een beetje m’n “eigen lijf” terugkrijgen.

1 like

Dan gaat is de maat iig goed. En verder? Blij?

Jaa! Hij was wel een beetje statisch alleen, maar verder valt ie wel mooi. Alleen die V hals is wel diep haha, had m nu met hemdje eronder aan, weet niet of ik zonder durf :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Alvast voor de herfst/winter uit de sale by &otherstories. :slightly_smiling_face:

28 likes

Ik leef voor de herfst en doe net alsof de zomer niet bestaat. :wink:

3 likes

Zou je hier een eigen aanfoto van willen maken? Of laten weten hoe die valt?

Op je profielfoto heb je hem al aan!

13 likes

Ik zit al tijdje te twijfelen over een föhnborstel. Zou je misschien willen laten weten of deze je bevalt?


Eindelijk mijn ouderwetse 2004 keukenweegschaal vervangen :upside_down_face: dat was nog zo’n ding met een bakje erop en een wijzertje. Ook van Soehnle.

2 likes

Saaaame, kan niet wachten om truien in te slaan.


Yes fangirl hier.

19 likes

alle drie van de Hema

29 likes

Pull and Bear. Ze hebben een hele Stranger Things 3 collectie. Ze hebben ook shirts met “I dump your ass” haha

3 likes