Mooi dekbed! Die crisp sheets dekbedden zijn zo fijn
Ja heb je ook een? Vond het best duur, maar hopelijk is het het waard!
Ja voelt zo fijn aan, heb nog niets vergelijkbaars gevonden. Ik vind zelf wat stugger katoen fijn om in te slapen in vergelijking tot gladde dekbedden. Bij crispy sheets behoud ik dat gevoel alsof het net gewassen is.
Waar zijn die leren handgrepen van? Zoek er al een tijdje maar kon er nergens vinden in het groen
Chewies and more, echt zo’n baby zaak haha
Ohhw en waar is je rugzak van? Wil je deze als luiertas gaan gebruiken?
Ja ga deze als luiertas gebruiken. Is ook officieel een luiertas met zo’n verschoonmatje erbij. Is van Kidzroom (popular luiertas)!
Oh haha helemaal niet aan gedacht dat ze bij zulke zaken er ook zouden verkopen. Ik heb er meteen een paar besteld. Helemaal niet duur ook
Hij komt vanavond binnen! Ben erg benieuwd haha. Heb morgen al een hardloopafspraak, dus kan 'm meteen testen dan.
Ja dat vond ik ook hahah!
Ik heb ‘m binnen! Maar twijfel zo of ie echt goed past. Hij zit echt strak, maar dat hoort natuurlijk ook zo, want het voelt wel prettig ingesnoerd en mijn borsten doen niet pijn bij het springen en rennen. Maar weet niet of ie nou te strak zit. Maar om nou hier een foto te plaatsen is ook zo wat hahaha
Hm heb net 3 andere maten besteld (sorry milieu) en krijg ze vrijdag/zaterdag binnen. Vind t verder wel echt top sportbh’s want ik kan gewoon springen zonder pijn hahaha
Gooi hm hier ook ff erin: Als je via ali iets besteld en het wordt verzonden vanuit frankrijk/spanje moet je dan ook invoerrechten betalen? Of kan je dan gewoon boven de 25eu bestellen?
Deze robot-stofzuiger