Show je laatste aankopen #3

Ja heb je ook een? Vond het best duur, maar hopelijk is het het waard!

Ja voelt zo fijn aan, heb nog niets vergelijkbaars gevonden. Ik vind zelf wat stugger katoen fijn om in te slapen in vergelijking tot gladde dekbedden. Bij crispy sheets behoud ik dat gevoel alsof het net gewassen is.

Waar zijn die leren handgrepen van? Zoek er al een tijdje maar kon er nergens vinden in het groen

Appelschiller is een moederdagcadeau

2 likes

Chewies and more, echt zo’n baby zaak haha

Ohhw en waar is je rugzak van? Wil je deze als luiertas gaan gebruiken?

Ja ga deze als luiertas gebruiken. Is ook officieel een luiertas met zo’n verschoonmatje erbij. Is van Kidzroom (popular luiertas)!

1 like

Oh haha helemaal niet aan gedacht dat ze bij zulke zaken er ook zouden verkopen. Ik heb er meteen een paar besteld. Helemaal niet duur ook

1 like

Ik heb een Jaap geadopteerd

24 likes

:see_no_evil:

30 likes

Ja dat vond ik ook hahah!

1 like

afbeelding

6 likes

Shortje.

28 likes

Gooi hm hier ook ff erin: Als je via ali iets besteld en het wordt verzonden vanuit frankrijk/spanje moet je dan ook invoerrechten betalen? Of kan je dan gewoon boven de 25eu bestellen?

image
Deze robot-stofzuiger :smiley:

19 likes

4 likes

Hoe ga je dat wollen kleed laten luchten? Buiten? Wasmaschine? Of ruikt-ie überhaupt niet zo muf?

2 likes

Oh! Ik durf wol niet in de wasmachine te doen, maar dat is bij jou dus goed gegaan? Mijn kleden zijn van hetzelfde ‘merk’

Neen :slight_smile: mijn vriend had vorige maand onze robotstofzuiger gekocht via Ali en dat werd vanuit Spanje verzonden, kon zonder invoerrechten

2 likes