Hoe ga je dat wollen kleed laten luchten? Buiten? Wasmaschine? Of ruikt-ie überhaupt niet zo muf?
Oh! Ik durf wol niet in de wasmachine te doen, maar dat is bij jou dus goed gegaan? Mijn kleden zijn van hetzelfde ‘merk’
Thanks
Neen mijn vriend had vorige maand onze robotstofzuiger gekocht via Ali en dat werd vanuit Spanje verzonden, kon zonder invoerrechten
Oh hee die laatste heb ik net uit m’n brievenbus gepakt!
3 euro haarvef
Nee alleen voor spullen buiten de EU moet je invoerkosten betalen.
Je moet even kijken of je je vingers nog rond de band onder je borsten kan krijgen en rond kan bewegen. Zo ja: dan zit er genoeg rek in en zit ie prima strak. Zo nee, dan staat het elastiek nu al helemaal op het strakst en dan gaat ie snijden in je vel. Sportbh mag wel echt strak en stevig zitten/voelen!
Jazeker
Wel zijn bijna alle maten nu uitverkocht helaas zie ik.
Edit: ik raad hem alleen aan als je boobies niet groter zijn dan cubmaat B, bij mij gaapte hij helaas terwijl ik daar eigenlijk nooit last van heb.
Ik had eerst mijn normale omtrek en cupmaat besteld maar die sneed echt en na 5min aan zag je al zon hele rode striem toen ik hem uittrok. Nu heb ik die teruggestuurd want ik dacht dit zit wel te strak gok ik. Heb nu mijn omtrek een maat groter besteld en de cupmaat nog wel gelijk. Ga straks het pakketje ophalen dus ben benieuwd.
@River @Booklover jaa bij mij is m’n eigen maat toch wat te strak denk ik. Ik had ‘m even een uur aangehouden en kreeg toen wel echt pijnlijke striemen. Dus vandaag komen 3 andere maten binnen, omtrek en cup groter in verschillende varianten, dus ben benieuwd. Ben wel nu al fan van het merk zelf haha. @River heb jij je pakketje al binnen?
Vind de eerste trui heel mooi! Waar is hij van?
Ja mijn pakketje opgehaald! En deze zit lekkerder, dus een maatje groter in omtrek zit bij mij prima, cupmaat nog wel hetzelfde gehouden. Die andere kreeg ik inderdaad ook echt striemen van
Twee paar saddle spreaders van Diablo Organics:
Ik heb die sport bh ook en hij zit bij mij ook wel echt heel strak. Een maat groter gaf bij mij wel wat minder steun, dus heb de strakke toch maar gehouden. Maar verder is het echt een life saver als je grotere borsten hebt
Heel mooi die zwarte top! Waar is ie van?
Wat zijn dit?