Show je laatste aankopen #3

Werd eens tijd

13 likes

Hee dat is Ariane the overexposed stock model :biggrin:
En gefeliciteerd!

13 likes

Theedoekkie voor maar 50 cent bij de zeeman.

11 likes

deze is zo leuk! ga ik morgen ook meteen halen :star_struck:! thanks voor de tip!

1 like

Ze hebben nog meer van die schattige printjes !

1 like

Dat mijn iPhone 6 na 5 jaar trouwe dienst vredig zal mogen rusten.

4 likes

Damn ik zie haar zoveel de laatste tijd

gefeliciteerd is nog niet van toepassing jammer genoeg. Ik moet nog theorie-examen doen :sweat_smile:
Dit is het boek met de leerstof

Ik heb dat boek ook gebruikt en heel veel proefexamens gemaakt met die code. Was meteen geslaagd, 48/50. :grin:
Succes!

1 like

Ohh sorry! Een geanticipeerde gefeliciteerd dan, heel veel succes!

1 like

Heb jij het geleerd via de manier die in het boek beschreven staat of op je eigen manier?

images

Een nieuwe fohn! Schijnt net zo goed te zijn als die dyson, maar die was me echt te duur
6 likes

Ja, ik heb het schema aangehouden dat in het boek werd voorgesteld.

1 like

Wat is er zo bijzonder aan deze en de Dyson föhn? Heb een nieuwe nodig, maar vind zelfs 100 eu voor deze teveel aangezien ik niet vaak mijn haar föhn. Zijn ze echt zoveel beter?

Ik ben te lui om mn haar te wassen vanavond, dus nog geen review! Maar hij is super licht, kreeg altijd lamme arm van het fohnen. Dus dat is een score. En er zit dus een gat in het midden waar normaal die ventilatordingetjes zitten. Idk hoe het precies werkt maar dat zorgt voor minder pluis en beschadigingen. Vooral voor krullen zou die goed zijn om mee te diffusen! En kleur staat mooi in mn badkamer :stuck_out_tongue_winking_eye:

O, en misschien kijken naar tweedekansjes? Had deze ook met veel korting omdat de doos kapot was

1 like

Minder pluis en beschadigingen? Ik ben om!

1 like

Ik vindt het ook veel sneller drogen. En idd minder pluis en beschadigingen.
En omdat ik onhandig ben, minder kans dat mijn haar achterin vast komt te zitten.

3 likes

Ik deed het voor de korting… Zoiets kan toch nooit uit?

4 likes

Lichtgewicht regenjasje van Patagonia, lijkt me ideaal voor op reis/vakantie. Ik ben blijkbaar nu in een fase van mijn leven waar ik gerust 140 euro (!!) aan een regenjas uitgeef en er ook nog enthousiast van word

27 likes

hahaha I know! Hoe kunnen we deze loze beloftes weerstaan :scream: :scream:

1 like