In een poging tot verduurzamen
(soya wraps ter vervanging van plastic folie)
In een poging tot verduurzamen
(soya wraps ter vervanging van plastic folie)
Nooit gedacht dat ik zo blij kan worden van een stofzuiger
Heeft iemand hier tips voor een betaalbare stoomreiniger, liefst ook waar je schoonmaakmiddel in kan doen (het moet lekker ruiken)?
Aah leuk! Zon shampoobar is zo fijn. Ik heb laatst al 2 dingentjes gekocht maar ga dit weekend ook weer even wat inslaan. Miss dat ik lemonyflutter vraag als sample haha want zon potje is net te veel maar zon sample kan ik lang mee doen.
Ik ga niet op vakantie dus new year new me alles
En weer een lading highlights in mn saaie haar
Ik had die shampoobar ooit maar toen had ik hem in de hostelbadkamer laten liggen en toen was ie weg gone loesoe ja lemony flutter is echt top!!!
Weet ik niet, dit is de eerste keer dat ik hem heb. Maar ik zal het testen en laten weten!
Heb deze een maand terug gekocht in het donkerrood en ben er zo blij mee! Je gaat geen spijt krijgen.
Waar heb je dit gehaald? Ik zoek nog wasbare wattenschijfjes en katoenen netjes om bijv brood in te doen in de supermarkt (dat is het laatste toch?).
Allemaal van levenzonderafval
En ja dat is inderdaad een (bio)katoenen waszakje! Ik zie nu dat ze veel netjes/zakjes hebben, zelfs speciale broodzakken, dus je slaagt hier vast.
Ben benieuwd hoe die wattenschijfjes je bevallen! Ik heb er een tijdje geleden een paar besteld maar die zijn heel gek stroef en daardoor niet fijn. Dus nog steeds op zoek naar andere fijne.
Ik zal het laten weten! Verschilt misschien ook wel per product dat je erop doet.
Allebei 90 ml.
Ik kan me weer ondersprayen met Black Opium varianten en lekker ruiken naar basic bitch.
Ik gebruik zelden wattenschijfjes, maar wat ik mij afvraag.
Hoe is dit veel beter voor het milieu? Want nu moet de wasmachine draaien toch?
En snap dat reguliere wattenschijfjes meestal in plastic verpakking komen en je de schijfjes weggooit maar is dat veel belastender dan hierboven beschreven?
Je kunt ze toch bij een was ingooien die je sowieso al ging doen?
Ik heb geloof ik nog wasbare wattenschijfjes thuis, die wil ik je zo opsturen hoor (4 stuks in een netje)