Show je laatste aankopen #3

In een poging tot verduurzamen

image
image
image (soya wraps ter vervanging van plastic folie)

31 likes

Afbeeldingsresultaat voor dyson v10 absolute

Nooit gedacht dat ik zo blij kan worden van een stofzuiger :joy:

18 likes

Heeft iemand hier tips voor een betaalbare stoomreiniger, liefst ook waar je schoonmaakmiddel in kan doen (het moet lekker ruiken)?

Handscrub, lemony flutter voor droge plekjes, een solid perfume, haarzeep in een blikje en twee proefjes van de Sleepy lijn. Was wel meer dan 50 euro maar ik ben weer blij! Ben de laatste tijd best wel bezig met stoppen met nivea zooi en mooie goede dingen kopen, het maakt me ook weer echt blij om goed voor mezelf te zorgen :smiley:

@anon39978576

30 likes

Aah leuk! Zon shampoobar is zo fijn. Ik heb laatst al 2 dingentjes gekocht maar ga dit weekend ook weer even wat inslaan. Miss dat ik lemonyflutter vraag als sample haha want zon potje is net te veel maar zon sample kan ik lang mee doen.

1 like

Ik ga niet op vakantie dus new year new me alles

Alledrie van de costes

En weer een lading highlights in mn saaie haar

11 likes

Ik had die shampoobar ooit maar toen had ik hem in de hostelbadkamer laten liggen en toen was ie weg gone loesoe :cry: ja lemony flutter is echt top!!!

1 like

Weet ik niet, dit is de eerste keer dat ik hem heb. Maar ik zal het testen en laten weten!

1 like

Ik ben beïnvloedbaar en heb de outfit zoals gestyled gekocht :woman_shrugging:

Van Pretty Little Thing en Even&Odd.

9 likes

Heb deze een maand terug gekocht in het donkerrood en ben er zo blij mee! Je gaat geen spijt krijgen.

1 like

In plaats van m’n scriptie doorlezen heb ik zojuist twee paar sneakers besteld

23 likes

21 likes

Waar heb je dit gehaald? Ik zoek nog wasbare wattenschijfjes en katoenen netjes om bijv brood in te doen in de supermarkt (dat is het laatste toch?).

Allemaal van levenzonderafval
En ja dat is inderdaad een (bio)katoenen waszakje! Ik zie nu dat ze veel netjes/zakjes hebben, zelfs speciale broodzakken, dus je slaagt hier vast.

3 likes

Ben benieuwd hoe die wattenschijfjes je bevallen! Ik heb er een tijdje geleden een paar besteld maar die zijn heel gek stroef en daardoor niet fijn. Dus nog steeds op zoek naar andere fijne. :slight_smile:

Ik zal het laten weten! Verschilt misschien ook wel per product dat je erop doet.

Allebei 90 ml.
Ik kan me weer ondersprayen met Black Opium varianten en lekker ruiken naar basic bitch.

26 likes

Ik gebruik zelden wattenschijfjes, maar wat ik mij afvraag.

Hoe is dit veel beter voor het milieu? Want nu moet de wasmachine draaien toch?

• stroom
  • drinkwater
  • wasmiddel

En snap dat reguliere wattenschijfjes meestal in plastic verpakking komen en je de schijfjes weggooit maar is dat veel belastender dan hierboven beschreven?

Je kunt ze toch bij een was ingooien die je sowieso al ging doen?

3 likes

Ik heb geloof ik nog wasbare wattenschijfjes thuis, die wil ik je zo opsturen hoor (4 stuks in een netje)