Ik heb dit ding ook en het is inderdaad heel fijn en lekker zacht, maar ik snap dus echt niet goed hoe ik mijn vingers er moet in doen?
Binnen no time zaten ze ook in mijn mandje… van 90 euro afgeprijsd naar 49 eurie.
Ik weet niet of ik deels beïnvloed ben door je comment, maar ik vind de kleine versie inderdaad heel raar staan bij mezelf . Ben heel blij met de ‘grotere’ en het is extra fijn dat de laptop erin past!
Waaaar? Ik wil ze ook haha!
Mn eerste grotemensenportemonnee van Liebeskind. Super blij mee!! + megaveel ruimte, kijk
Oh en deze laten maken op de Albert Cuypmarkt
Deze zijn prachtig! Waar heb je ze gekocht?
De Dr Martens site!
Nu geen kleine maten meer op voorraad maar heb ze al meerdere keren aangevuld zien worden (voornamelijk 's ochtends) en vanmorgen was er na 4 weken ook eindelijk weer een 41 op voorraad, dus de aanhouder wint!
Intersport Twinsport! Zijn nu in de sale voor bijna de helft van de prijs
En nog in mijn maat, ik heb ze besteld! Bedankt!
Oh die lippenstiften zijn zo goed en mooi. Zou daar graag ook meer van kopen.
Maarja dinero dinero he
Welke is dit en hoe bevalt ie?
Mijn stofzuiger is kapot en ik overweeg om een Dyson te kopen, maar ik ben er nog niet over uit of ik zoveel geld aan een stofzuiger uit wil geven.
V10 Absolute. Ik ben er blij mee. Zag de kleur van de vloer onder de bank veranderen toen ik daar zoog (), dus hij is wel stukken beter dan mijn vorige stofzuiger. Ook heel handzaam. Maar Kan niet direct zeggen dat het 500 euro waard is.
Die verpakking alleen al
Ik heb ook die V10 en heb nog nooit zoveel gestofzuigd. Je pakt 'm echt ff snel. Hier doet 'ie vooral wonderen op de vloerkleden, bizar om te zien wat daar iedere dag vanaf komt
Ik heb ook een Boska! Truly de Rolls Royce onder de kaasschaven.