Allemaal van levenzonderafval
En ja dat is inderdaad een (bio)katoenen waszakje! Ik zie nu dat ze veel netjes/zakjes hebben, zelfs speciale broodzakken, dus je slaagt hier vast.
Ben benieuwd hoe die wattenschijfjes je bevallen! Ik heb er een tijdje geleden een paar besteld maar die zijn heel gek stroef en daardoor niet fijn. Dus nog steeds op zoek naar andere fijne.
Ik zal het laten weten! Verschilt misschien ook wel per product dat je erop doet.
Allebei 90 ml.
Ik kan me weer ondersprayen met Black Opium varianten en lekker ruiken naar basic bitch.
Ik gebruik zelden wattenschijfjes, maar wat ik mij afvraag.
Hoe is dit veel beter voor het milieu? Want nu moet de wasmachine draaien toch?
- stroom
- drinkwater
- wasmiddel
En snap dat reguliere wattenschijfjes meestal in plastic verpakking komen en je de schijfjes weggooit maar is dat veel belastender dan hierboven beschreven?
Je kunt ze toch bij een was ingooien die je sowieso al ging doen?
Ik heb geloof ik nog wasbare wattenschijfjes thuis, die wil ik je zo opsturen hoor (4 stuks in een netje)
Ohja hahaha. Heel dom van mij.
Ik ga mij in een hoekje zitten schamen. Joe
Heb je een link van de New Balance sneakers?
Ik heb er onlangs gekocht van Les Tendances d’Emma: een set van 15 wattenschijfjes, een houten bewaardoosje en een wasnetje, volgens mij voor tussen de 20 en 25 euro.
Ben heel tevreden, ze hebben een ruwere kant om make-up te verwijderen en een heel zachte kant voor bv. tonic. Zelfs de ruwe kant is nog heel huidvriendelijk! Ik draag wel weinig tot geen make-up dus misschien werkt het minder makkelijk voor een full face, daar kan ik niks over zeggen.
Deze kit bedoel ik: https://www.santediscount.com/les-tendances-d-emma-kit-eco-belle-bois-eucalyptus-biface-x15.html
2 bikini’s (ik moet nog kiezen welke ik hou)
Tweede is met reversible broekje:
Van clo stories
Blouse van sunad
Eindelijk een hippe rugzak! Een van de twee ga ik houden (klein of groot formaat).
Edit: ik houd de grote

Voor wie wasbare wattenschijfjes ook wil. Ik heb van lanaluna de witte en ik gebruik ze om make-up te verwijderen op 2 manieren:
ofwel met micelair water op een droog watje
of een creme reiniger op m’n gezicht en wimpers smeren met water en dan met een nat watje weghalen
Het tweede werkt wel ietsje beter maar beide werkt gewoon goed. Ik was ze gewoon elke week met de witte was mee. Zou het wel aanraden. Ik koop nooit meer watjes op rol nu.
Ik wil die voor mezelf
Love it! Heb je een linkje?
Je weet dat je heel erg op eten gefixeerd bent als je je afvraagt hoe dit zou smaken. En ik maar kijken wat dit dan zou zijn. Vla met popcornsmaak, liquid popcorn, popcorn in een flesje. Never mind .
Als je niet je halve huishouden meesleept (en zeker als je hem niet wilt/hoeft te gebruiken om een laptop mee te nemen) is die kleine vast groot genoeg, maar ik zag vandaag toevallig iemand ermee fietsen en ik vind het maar een gek formaat om te zien. Alhoewel dat ook kan komen omdat ik gewoon zo aan de normale gewend ben… Hoe dan ook ga je er blij mee zijn, ik ben elke keer weer verbaasd wat er allemaal in past.