Show je laatste aankopen #3

Voor mij was het ook echt een drempel. Dat had ik trouwens ook toen ik voor het eerst tampons ging gebruiken. Na een paar menstruaties de cup gebruiken zie ik eigenlijk alleen maar voordelen. :slight_smile:

2 likes

Hahaha een hele gamma emmer erin!

1 like

Ik kijk vooral op tegen het eruit halen, want dan zit ie natuurlijk vol, krijg ik de volle lading over m’n handen. Gooi ik m om, alles onder. Zo onhandig ben ik dan ook wel weer.
Maar zal vast wat oefening vergen en dan gewoon goed gaan.

@Whitecactus ik hoopte het “perfecte” merk tegen te komen in dat topic, maar dat verschilt natuurlijk per vrouw … verder schrok het niet echt af om te lezen hoor haha

Ja dat eruit halen is voor mij ook het ding.

Aah snap ik helemaal hoor. Maar je hoeft hem minder vaak te vervangen dan een tampon. In de ochtend vervang ik hem tijdens het douchen dus dan maakt het niet uit. En in de avond ook thuis op de wc maar dat gaat bijna altijd goed. Gewoon goed handen wassen daarna. Ik vervang hem zelden buitenshuis eigenlijk. Maar dat hangt natuurlijk wel af van je menstruatie. :slight_smile:

1 like

Ja dat is waar indd, dat het minder vaak hoeft. Ga er toch maar weer eens serieus over nadenken, alleen geen idee wat dan een goede cup is. Nja. Als t goed is ben ik voorlopig nog niet ongesteld, dus heb nog tijd zat haha

Haha ja ik ben ook zo’n onhandige en heb dus een keer op het werk zo’n lading over m’n hand gekregen. Flop en ineens voelde het warm :sweat_smile:
Wonder boven wonder had 't wel m’n broek gemist dus viel mee hehe

3 likes

Ik heb echt een haat liefde verhouding ermee; soms echt een struggle om het erin te krijgen, maar als ie goed zit dan :raised_hands::star_struck::tipping_hand_woman:

Sowieso veel minder verwisselen, minder buikpijn, geen gedoe met sporten of nr de wc. Echt een aanrader.

Ik verwisselen hem sowieso ‘s ochtends onder de douche en dan maken floepacties niet zoveel uit. En ik heb echt wel eens gedacht “hij moet er NU uit, want hij is overvol!”, maar toen zat er nog steeds amper iets in. Je verliest geloof ik gemiddeld een eierdopje per dag (al zijn er altijd uitzonderingen ofcourse). Ofwel, probeer het gewoon :raised_hands: het scheelt ook veel geld. En heel af en toe wil ik alsnog een tampon en dat kan ook gewoon natuurlijk.

5 likes

Dit krukje alvast voor in ons nieuwe huis :blush:

En wel met 25% dus als iemand ook nog iets nodig heeft van de Xenos:

11 likes

Ik heb door jou ook zo’n bh topje gekocht. Heel fijn ding!

1 like

Voor iedereen die de cup wil, vanaf maandag is de organicup 25% korting bij de Etos!

8 likes

Mensen met een cup. Kan ja er mee poepen? :joy: of moet ik nu naar tmi?

2 likes

Haha ja kan wel! Bij mij glijdt ‘ie er iig niet uit dan

Ja, ik vind het zelfs makkelijker dan met een tampon.

Top. Tampon plop ik er tegenwoordig eerst uit :see_no_evil:

Het kan wel maar vind het zelf niet zo fijn. Ik time het meestal zo dat ik poep terwijl ik mijn cup uitspoel haha. Ik heb hem er een keertje uitgeperst dus ben daarom meestal wel voorzichtig.

Dat valt wel mee, heb nou 3 nagellakjes en 3 oogschadus plus een palette. Schoenen en tassen zijn wel echt mijn kryptoniet.

Beetje koopziek dit weekend…

5 likes

Er was korting! Ik dacht ik probeer eens wat jurkjes, normaal draag ik die amper maar vind het wel altijd erg leuk bij anderen… Ik ga nl ook trouwen in 2020 en wil dan voor de gratis trouwerij op stadhuis een leuk, niet echt trouwjurk, jurkje en voor het feestje wil ik wel iets wits maar geen echte sjieke trouwjapon oid. Dus wie weet is die witte kanten jurk wel wat. Dat model is 181 en ik 165 dus hij zal wel langer vallen bij mij.
Verder geen benul van welke maat ik heb dus hoop dat ze passen.

20% korting bij za.lan.do met code SPECIAL4YOU3 géén minimum bestelbedrag!

16 likes

Als je ze binnenhebt, kan je dan laten weten hoe die tweede valt? :smile2:
Het witte jurkje lijkt me heel leuk voor op het stadhuis trouwens!