Show je laatste aankopen #3

Allemaal van Tom Tailor bij Zalando Lounge

3 likes


Tasje en tegeltjes gekocht op vakantie

14 likes

Eentje voor op werk en eentje voor privé:

En wat ander schrijfgerei, o.a.:

image

15 likes

Mag ik je vragen waar je die mooie markers vandaan hebt?

Kawaii Pen Shop! Was gratis verzending vanaf 25 dollar en ik had meer spullen nodig, dus kon ik wel naar mezelf verantwoorden. Je kunt ze geloof ik ook wel in Nederland krijgen, alleen wat moeilijker omdat ze officieel niet in Europa worden verkocht. Zebra Mildliners heten ze in ieder geval en dit is de pastel-collectie. Degene die ik heb besteld hebben twee uiteindes, eentje met een echte marker en eentje met een ‘stiftpunt’, maar je hebt ze ook als alleen markers.

1 like

De notitieboekjes zijn te gebruiken als bullet journals ja, maar ik heb ze zelf met lijntjes gekocht. Je kunt kiezen wat voor ruling je wilt hebben! Het zijn Dingbats notebooks, 100% vegan en een deel van de opbrengsten gaat naar WNF. :slight_smile:

Als ik de markers later nog eens los nodig heb zal ik ze via PenStore bestellen. Ik wilde nu meer dingen hebben die ik niet kon vinden op Nederlandse websites (daarom ook niet heel goed gezocht naar NL-websites voor de markers, want kon ze nu allemaal in 1 bestelling gooien).

3 likes

Wat een leuke webshop! Ik houd van Japans schrijfgerei

1 like

Weet je toevallig of deze uitlopen/hoe ze vallen?

Ik heb normaal 42,5-43 en heb bij mijn andere Dr. Martens (Pascal) maat 43 gekocht, maar daar zit nu een zooltje in en die zijn dan nog vrij ruim. Twijfel dus heel erg aangezien 42 & 43 er beide nog zijn :thinking:

14 likes

Alles roze :relieved: #allthesingleladies

32 likes

Heb ze binnen. Ligt het aan mij of vallen ze wat kleiner? Ik heb altijd maat 39 en heb dus ook die maat besteld en vindt ze wat krapjes.

13 likes

Ja Nike valt altijd wat krapper heb ik het idee. Bij mij zitten ze wel goed, maar ze zijn wel kleiner dan bijvoorbeeld mijn Reeboks in dezelfde maat.

Ah thanks, dan bestel ik gewoon een maatje groter. Moet wel zeggen dat ik ivm mijn zwangerschap nu wel wat opgezwollen voeten heb maar dit zat gewoon niet fijn :joy:

Haha nee als je voeten na een paar uur dragen er half afvallen is ook niet fijn :sweat_smile:

1 like

Ik heb ze nog niet binnen dus durf er nu nog weinig over te zeggen. Ik heb zelf maat 40-41 maar omdat ik zooltjes draag vaker 41. Heb de 1460 in maat 40 en de 2976 in maat 41. Ga ervan uit dat deze aangezien het ook een chelsea boot is een beetje hetzelfde valt als de 2976. Maar om daar dan vervolgens iets over te zeggen in vergelijking met jou pascal vind ik lastig.

Zodra ik ze binnen heb zal ik een duidelijker antwoord sturen!

1 like


Nu hopen dat het snel herfst wordt

29 likes

Zo mooi! Waar is ie van?

h&m, van de conscious lijn

1 like

Heb je een linkje?