Show je laatste aankopen #3

Je hebt me geïnfluenced: Ik heb deze sfinx ook gekocht voor mijn kat uit Egypte. And I shit you not, hij kruipt er vrijwillig in en blijft erin liggen :joy:

5 likes

https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0773989001.html
Alstu

1 like

Haha ja die van mij zitten er gelukkig inmiddels ook vaak in! Niks voelt zo fijn als dat je katten ook wat met al je onzinnige aankopen doen

2 likes

Thanks voor je reactie! Pascal is 1460 dus dan denk ik dat ik van de Chelsea boot de grotere nodig heb. Kan er altijd nog een zooltje in doen als het wat te groot is.

Sale aankopen zijn de beste aankopen, maar hierna gaat er echt een groot slot op mijn portemonnee.



Allebei in ziver.

14 likes

Heb je een link van het kettinkje?

Jazeker!

3 likes

Nou, de vorige keer dik sieraden-geinflunced, nu nog een keer

5 likes

Nieuwe zonnebril :sunny:

25 likes

Mijn eerste zonnebril ooit, ik vond het nooit zo leuk staan maar heb eindelijk een leuke gevonden.

17 likes

33 likes


Sportlegging H&M


Sport BH H&M


Jurk BonPrix


Topje BonPrix

4 likes

Omg ik vond dat ik mijzelf echt moest inhouden, maar nu ik jouw aankopen zie heb ik daar toch enigszins spijt van.
Mooie aankopen!!

1 like

@Vincent Ark colour design

1 like

Ik heb hem net binnen maar ga hem toch terugdoen. Vind hem toch echt te klein… wel jammer want ik had er ‘zin’ in, haha

1 like

Nee gekocht op het eiland van skye


20 likes

Suède tas.

En een zwart witte mega zachte sjaal die niet pluist ( sjaal? Spoor je wel? Het is zomer! Maar deze was zooo zacht en het voelt buiten als herfst)

Ik ben een sucker voor sjaals :face_with_hand_over_mouth:

8 likes

10 likes

Alles bij amigo schoenen.
Na de bevalling een schoenmaat omhoog gegaan.

11 likes