Bristin of justney.
Bristin in pristin condition
Heb nu gelijk Power Puff girls intro in mn hoofd
Het is deze tas:
https://www.marington.nl/burkely-on-the-move-powerbank-rugzak-14-inch-529022-zwart/?gclid=EAIaIQobChMI4YKygO-T5AIVWOd3Ch1LvAsbEAQYASABEgKOcPD_BwE
Heb deze gekocht voor €25 (voor op kantoor voornamelijk) maar nu twijfel ik zo tussen de kleuren, dus even een poll
- Wijnrood
- Bruin
0 stemmers
Edit: zijn trouwens van tamaris via zalando lounge en hebben een bontje
Zijn echt heel leuk
Via stylewoerden, had eerst mn gewone maat besteld was helaas te klein, nu dus maatje groter gedaan. En zitten perfect. Wel nu 14€ kwijt aan alleen versturen en retouren.
Ik heb 'm ook, doet het prima voor die paar keer per jaar dat ik echt de tijd en moeite neem om iets from scratch te bakken.
Mijn nieuwe walk in closet. Kosten: 1 lege ruimte, 1 uur berekenen, 170 euro aan materiaal en 3 uurtjes klussen.
Ziek zijn en overmatig telefoongebruik kost me veel geld. Kon ik dat maar declareren bij mijn zorgverzekering
Lijkt wel een winkel
Welke is de beste???
Ahh dit klinkt vet ingewikkeld haha. Ik wil het gewoon gebruiken voor school en geen schriften meer meenemen. Welke denk je dan dat het beste is? Of is er dan nog een goedkopere of andere manier?
Oke dankjewel!! Ik vind de app best duur, maar denk wel dat ie t waard is. Ik ben zoooo blij ermee echt moest net een beetje huilen dankjewel!!!