Show je laatste aankopen #3

Ik heb die ook gekocht een maand geleden precies om dezelfde reden. Ik ben een bomen en bergen-mens. :stuck_out_tongue:


Deze! Hoop dat de kleur mooi is in het echt!

22 likes

Oeh leuk kleurtje!

1 like

En een tres parisian spiegel waar ik geen foto van heb.
En eem wit blousje groen shirt met een panter en een goed lingerie setje haha

13 likes

Toch ook maar even deze besteld haha.

6 likes

Haha herkenbaar maar dan met stippen. 3 kledingstukken geleden heb ik mezelf een stippen verbod gegeven maar het forum heeft er weer voor gezorgt dat ik toch nog die jurk moest kopen.

2 likes

  • Boven
  • Onder

0 stemmers

Ik heb alleen maar op onder gestemd omdat ik denk dat die kleuren combinatie bij meer dingen past. Vind ze allebei super leuk!

Ja mee eens. Maar ik draag wel vrij veel zwart of wit dus denk dat boven ook goed kan. Kan dus zelf ook niet kiezen.

Bovenste, want ik haat paars

2 likes

Das rozeee

Dan zou ik denk ik toch voor boven gaan. Iets specialer dan de onderste dan. Als allebei een optie is zou ik voor allebei gaan haha.

1 like

Ben ik zo kleurenblind? Dat daarboven lijkt meer roze/koraal. Vind het model tof!!

1 like

Je kan nooit genoeg dierenprintjes hebben hoor. :slightly_smiling_face:

@Banananana gevoelsmatig vind ik de onderste kleurencombinatie beter bij de tekno’s passen. Maar vraag me niet waarom. :’)

4 likes

9200000038511672_4

1 like

Echt leuke mokken!

1 like

Wat is dit voor kussen? Waarom is het in drie verdeeld?

Het is een orthopedisch kussen en moet goed werken tegen hoofdpijn, nekpijn etc. Het word ook door veel fysiotherapeuten aangeraden. Dat een kussen drie vlakken heeft, is niet ongewoon. Dit is om je nek optimale ondersteuning te bieden en heeft met name te maken met de verschillen qua benodigde ondersteuning bij rugligging en zijligging zodat je wervelkolom in elke positie goed ligt. Waarom het niet een geheel is, maar er twee inkepingen zijn, weet ik niet.

Aan de voorkant van het kussen zit trouwens een nekrol en hier lig je op. Dus de losse stukken zitten aan de bovenkant.

2 likes

Klinkt goed. Heb je research gedaan en deze gekozen of gewoon de eerste de beste gekocht? Misschien wil ik dit wel aanschaffen.

Een vriendin vertelde me hierover. Zij had hem op aanraden van haar fysiotherapeut gekocht. Ik was op zoek naar een nieuw kussen en wat ik erover las, leek heel goed aan te sluiten bij mijn wensen en klachten. En de prijs viel me mee. Dus het leek me wel het proberen waard. Je hebt trouwens verschillende versies qua hardheid en passend bij je gewicht.

1 like