@Koffiekopje haha dit had ik ook! Maar met zoveel korting was ik ze nog niet tegengekomen dus nu moest ik ze wel kopen.
@Watchamacallit leuk! Welke heb je gekocht?
@Koffiekopje haha dit had ik ook! Maar met zoveel korting was ik ze nog niet tegengekomen dus nu moest ik ze wel kopen.
@Watchamacallit leuk! Welke heb je gekocht?
De cognac-kleurige. Ik vind de blauwe eigenlijk mooier, maar cognac kan ik voor mijn gevoel makkelijker combineren
Hij lijkt heel grijs op de foto, maar is in het echt roze/paarsig.
Had ik deze nodig? Nee, mijn andere is volgens mij nog lang niet vol. Maar ik wilde hem.
Zou op zich leuk zijn als mijn huidige het tot januari volhoudt, dan kan ik volgend jaar met een schone lei beginnen.
Deze is zo zacht en fluffy en knuffelbaar.
Mooi! En waar zijn je schoenen van als ik vragen mag?
Na een grote zoektocht ze uiteindelijk gevonden bij de Sacha 60 euro? Ik heb de nepleren versie wan draag ze toch niet vaak. Maar ze hebben ook een duurdere versie volgens mij.
Deze heb ik (staat suede maar is het niet )
Van Just Female! Ik heb ‘m gekocht via Zal.ando Lounge, volgens mij komt hij daar regelmatig op
Haha precies mijn gedachteproces😜had gewacht tot hij op de lounge was.
Thanks! Ik zoek zulke al een tijdje, lijkt zo makkelijk maar toch kon ik nergens vinden wat ik precies wilde
Twee broeken van Weekday, er is daar op dit moment een actie van 25% korting en ik kon de korting niet weerstaan
Wat een mooie blouse
Dank je wel! ik voel me er ook goed in. Heb dat nog nooit eerder met een kledingstuk gehad
Welk model is die grijze jeans?
Body High Perfect Black jeans
Heeft er iemand een code voor wehkamp? Thank you
Zijn die blokjes van een merk? Amber is mijn lievelingsgeur!
Wauw!