Show je laatste aankopen #3

ahh ik zie het al! Ze staat er inderdaad allemaal als skinny op haha

1 like

27 likes

We hebben voor 120 euro aan planten gekocht bij het tuincentrum. Voor alle andere gierige mensen, er is nu veel 50% op buitenplanten (coppelmans).

Hebben onze voortuin voor nog geen 30 euro best leuk opgeknapt.

2 likes

Ik had m zaterdag in de winkel gepast en toen had ik dat ook al een beetje, dus blij dat ik m niet gekocht heb! Mooie broek wel verder.

1 like

Eindelijk een nieuwe wasmachine! En ik ben superblij want dit is een was-droogcombinatie, na zeker drie maanden te lopen zeulen naar de wasserette (vriend en ik moesten even wachten tot wat meer ruimte in het budget).

19 likes

Oh goed dat je het zegt. Ik heb voor de zekerheid een maat genomen die voor nu iets te strak zit omdat ik verwacht dat de stof nog uit gaat rekken, maar hopelijk rekt hij ook weer niet te veel uit. En dank je wel :blush:

1 like

Add-wash is zo fijn! Ik gooi er serieus bijna bij elke wasbeurt nog even een sok, doekje of iets anders bij wat ik tegenkwam nadat ik hem net aangezet had.

1 like

16 likes

Toevallig heb ik die lamp gisteren ook op mn lijstje gezet!

1 like

Tsja, boekclub. :woman_shrugging:

22 likes

mooi kleurtje!

1 like

Ik wilde eigenlijk sim only, want mijn telefoon was nog prima. Tot ik 'm gister uit mijn handen liet vallen

9 likes

Heb je toevallig een link van de lamp? Probeer hem te zoeken maar kan hem niet vinden. :slight_smile:
Lijkt me een mooie voor in ons huis!

Is dit een note??

Ja, is de note 10. Enorm zonde van het geld, maar ik ben dan weer zo’n kneus die denkt “als het dan toch moet, dan maar meteen goed”.

Tenminste ik hoop maar dat ie goed is, kon nog weinig reviews vinden haha.

2 likes

Ik heb ooit een Note 3 gehad. Heeeeelijke telefoon! Als ik m’n abo mag verlengen neem jk deze ook weer. Vet groot, maar heerlijke telefoon!

1 like

Ja deze is wel een stuk kleiner dan de Note 10+. Maar die vond ik echt te groot, dan past ie niet meer in m’n kontzak.

@Nidorina ik hoop het :joy:

Thx! Die gaat ook op mijn lijstje nu haha

1 like

De note 8 en 9 waren echt top modellen, kan me niet voorstellen dat de 10 dat niet is, veel plezier ermee alvast! Ik waardeer het go big or go home aspect :joy:

2 likes

Nu wil ik deze ook voor de boekenclub. Zo mooiđŸ€© waarvan?