Show je laatste aankopen #3

ik weet niet zo goed waar ik dit moet vragen, maar ik dacht toch maar aan dit soort van shoptopic…

ik heb iets van de H&M online besteld en dacht dat ik iets daarvan wilde houden in een bepaalde maat (de maat die ik wilde hebben was uitverkocht). Ik heb iets anders van die order al teruggestuurd en het zakje waarin het kwam heb ik ook al weggegooid. Nu kwam opeens van de week die goede maat weer op voorraad, die heb ik besteld en die is eigenlijk nog veel mooier. Nu weet ik dus niet wat ik moet doen met die verkeerde maat die ik als eerste heb besteld, zou ik dat nog mogen retourneren? Ik heb het kaartje er nog aan, het is nog geen week geleden en uiteraard ongedragen… Heeft iemand hier ervaring mee toevallig?

Volgens mij kun je een nieuw retourformulier downloaden en het alsnog terugsturen!

2 likes

Ja jezus tuurlijk, wat stupid daar heb ik serieus geen moment aan gedacht!!

En @Lort kan dat gewoon zonder dat ik het plastic zakje wat erbij hoort eromheen heb?

1 like

Volgens mij wel, iig bij Zalando wel. H&M weet ik niet 100% zeker, maar het lijkt me hooguit ietsje meer werk voor hen om het artikelnr te zoeken. Dus ik zou het wel aandurven en ik ben best een zenuwpees met dit soort dingen :slight_smile:

1 like

7 likes

Mmmm ok, ik denk dat ik dat dan eigenlijk ook wel aandurf!! En als het niet mag dan hoor ik het vanzelf wel en zou ik het eventueel nog naar de winkel terug kunnen brengen zoals @HvO heel handig voorstelde!! Maak me ook zeker niet druk om een gift card van de H&M hahaha, dat komt wel op!

1 like

Ik heb laatst nog zo iets teruggestuurd omdat ik in opruimbui per ongeluk alle verpakkingen had weggegooid. Gewoon een andere zak eromheen gedaan en retourformulier + label geprint en erbij gedaan

1 like

Oooh super!! Nou ok dan ga ik het gewoon proberen :slight_smile:

Heel erg bedankt voor jullie reacties!

1 like

Volgens mij heb ik exact dezelfde in het roze, ze lopen echt heerlijk !

1 like

welk merk is dit?

7 likes

Jasje & rokje:

37 likes

10 likes

Hij is heel fijn in het echt, best warm. Ik heb dat jasje nu een weekje binnen :slight_smile:

1 like

Ik mocht van mezelf pas een ticket naar Azië boeken wanneer ik ben afgestudeerd
Ticket van ams naar HK

En Bangkok - ams

52 likes

Jup kan gewoon. In de winkel hebben we sws geen verpakkingen nodig. Of iig. Als het er netjes uit ziet neem ik het altijd aan zonder. Als je maar het formulier in je mail of app hebt staan. Vrijwel alle producten met een waslabel eraan hebben het artikelnummer daarop en ook op het kaartje dat nog aangehecht is dus komt vast goed.

1 like

Volgende week 3 dagjes Parijs, zin in!

30 likes

Waar is deze van? Heelll mooi

Of ze sturen alsnog de goede en mag je deze houden. Ik zou gewoon mailen, fouten kunnen altijd gebeuren.

Ik heb het de hele dag zo koud op kantoor dat ik maar twee truien kocht :joy:.

23 likes