Deze winkel doet ook mee mer Glamour shopping day. Als je even wacht kun je dus lekker 20% korting mee pakken
Ik snap het helemaal hoor! Soms ben ik ook zo, maar eigenlijk een beetje van de zotte, wat is er mis met een plastic zak of emmertje van nog geen euro
Vriendin van mij kocht bij Tup per ware ook een aardappel en uien bewaardoos van 50 euro ofzo. Dan denk ik koop gewoon een plastic bak van 1 euro bij de action 1th world ‘problems’
Oh wat lief die tip! Moet ik daarvoor dan de Glamour kopen als ik in de fysieke winkel wil afrekenen of schreeuw ik dan gewoon een kortingscode naar de medewerkster?
Je hebt dan (op de meeste plekken) de betreffende Glamour nodig. Maar veel winkels doen ook mee zonder dat je de glamour verplicht moet laten zien En anders is er misschien wel iemand in de winkel rij die hem je even kan lenen voor het afrekenen?
deze trui van de ines de la Fressange via Uniqlo
Deze vintage blouses via united wardrobe
en nog wat panty’s en sokken. Hopelijk kan ik hiermee de winter door.
Love Anwb jassen, mijne is still going strong
Zodra ik verhuisd ben en alle meubels heb, ga ik deze ook kopen. Loooove it, alleen er komt altijd weer wat tussen waardoor ik de aankoop moet uitstellen haha
Jaah thx! Ik had het al gezien in de folder. Ga hem van de week halen. En bedankt voor de tip mbt de lamp
Echt? Ik was juist bang dat ie heel donker zou zijn dus dat je een felle lamp moest nemen. Thanks voor de tip dat ie nu in de aanbieding is.
Ja! Hebben ze al in wit in de slaapkamer en in zwart met 3 spotjes in de keuken. Deze dan nog op een loze plek in de woonkamer, en dan hebben we wel genoeg spotjes😁
Heb deze vorige week ook nog gekocht, ideaal bij nekpijn juist! Is al mn tweede zelfs, nadat mn vriend de andere in de magnetron gegooid heeft waarin hij daarvoor nog eten gemorst had nu gelukkig een donkergrijze waarop eventuele vlekken al iets minder zouden opvallen
Haha ik heb dat shirt! Topaankoop ook.
Karwei! Hij heet Juno.
ik weet niet zo goed waar ik dit moet vragen, maar ik dacht toch maar aan dit soort van shoptopic…
ik heb iets van de H&M online besteld en dacht dat ik iets daarvan wilde houden in een bepaalde maat (de maat die ik wilde hebben was uitverkocht). Ik heb iets anders van die order al teruggestuurd en het zakje waarin het kwam heb ik ook al weggegooid. Nu kwam opeens van de week die goede maat weer op voorraad, die heb ik besteld en die is eigenlijk nog veel mooier. Nu weet ik dus niet wat ik moet doen met die verkeerde maat die ik als eerste heb besteld, zou ik dat nog mogen retourneren? Ik heb het kaartje er nog aan, het is nog geen week geleden en uiteraard ongedragen… Heeft iemand hier ervaring mee toevallig?
Volgens mij kun je een nieuw retourformulier downloaden en het alsnog terugsturen!
Ja jezus tuurlijk, wat stupid daar heb ik serieus geen moment aan gedacht!!
En @Lort kan dat gewoon zonder dat ik het plastic zakje wat erbij hoort eromheen heb?
Volgens mij wel, iig bij Zalando wel. H&M weet ik niet 100% zeker, maar het lijkt me hooguit ietsje meer werk voor hen om het artikelnr te zoeken. Dus ik zou het wel aandurven en ik ben best een zenuwpees met dit soort dingen
Mmmm ok, ik denk dat ik dat dan eigenlijk ook wel aandurf!! En als het niet mag dan hoor ik het vanzelf wel en zou ik het eventueel nog naar de winkel terug kunnen brengen zoals @HvO heel handig voorstelde!! Maak me ook zeker niet druk om een gift card van de H&M hahaha, dat komt wel op!