Show je laatste aankopen #3

Ik heb een cadeaubon om bij onderstaande website iets te bestellen, nu dacht ik een regenjas (Rai.ns) of rugtas of zo. Welk(e) model of kleur zouden jullie nemen? En hoe kan ik de maat het beste gokken? Ik bestel echt nooit online dus ik zit er een beetje van in de (keuze)stress. :rofl::sweat_smile: Een lang model lijkt me fijn voor op de fiets maar dan moet de stof dus niet in de weg zitten.

Edit: ik denk dat ik ergens in de stad maar gewoon ga passen! Maar als iemand ideeën heeft dan hoor ik het graag. :grimacing:

Ik heb curve coat in lichtroze, nog altijd heel blij mee! Wel heel lang als je klein bent (1.65) maar dat vind ik juist fijn in de regen)

1 like

Oh ik vind het zo heerlijk als het weer tijd is om wintertruien te kopen. Heb mezelf net een beetje laten gaan

Karen by Simonsen Melody trui

Samsoe Samsoe

Just Female

Other Stories

Samsoe Samsoe

35 likes

Riempje van Bershka

Colbertjurkje van Bershka maar deze gaat weer terug. De pasvorm is zo raar. Erg jammer want hij is wel heel leuk.

Kleedje en blad van Casa

Wierook (of potpourri sticks zoals ze ze zelf noemen) en houder ook van Casa.

7 likes

Ik voel me zo volwassen…!

24 likes

Echt he. Ik word ook mega blij van microvezeldoeken, heb echt een hele lade vol, maar vandaag toch weer 5 nieuwe gekocht in leuke kleurtjes :woman_shrugging:

Gelukkig is dit geen dure hobby.

5 likes

Deze winkel doet ook mee mer Glamour shopping day. Als je even wacht kun je dus lekker 20% korting mee pakken

2 likes

Ik snap het helemaal hoor! Soms ben ik ook zo, maar eigenlijk een beetje van de zotte, wat is er mis met een plastic zak of emmertje van nog geen euro :stuck_out_tongue:
Vriendin van mij kocht bij Tup per ware ook een aardappel en uien bewaardoos van 50 euro ofzo. Dan denk ik koop gewoon een plastic bak van 1 euro bij de action :joy: 1th world ‘problems’

2 likes

Oh wat lief die tip! Moet ik daarvoor dan de Glamour kopen als ik in de fysieke winkel wil afrekenen of schreeuw ik dan gewoon een kortingscode naar de medewerkster?

1 like

Je hebt dan (op de meeste plekken) de betreffende Glamour nodig. Maar veel winkels doen ook mee zonder dat je de glamour verplicht moet laten zien :wink: En anders is er misschien wel iemand in de winkel rij die hem je even kan lenen voor het afrekenen? :stuck_out_tongue:

3 likes

deze trui van de ines de la Fressange via Uniqlo

Deze vintage blouses via united wardrobe

en nog wat panty’s en sokken. Hopelijk kan ik hiermee de winter door.

5 likes

Love Anwb jassen, mijne is still going strong

1 like

Zodra ik verhuisd ben en alle meubels heb, ga ik deze ook kopen. Loooove it, alleen er komt altijd weer wat tussen waardoor ik de aankoop moet uitstellen haha

Jaah thx! Ik had het al gezien in de folder. Ga hem van de week halen. En bedankt voor de tip mbt de lamp :smile:

2 likes

Echt? Ik was juist bang dat ie heel donker zou zijn dus dat je een felle lamp moest nemen. Thanks voor de tip dat ie nu in de aanbieding is. :grin:

jpeg

Ja hoor, heb hem ook. En eentje besteld.

jpeg-1

5 likes

Ja! Hebben ze al in wit in de slaapkamer en in zwart met 3 spotjes in de keuken. Deze dan nog op een loze plek in de woonkamer, en dan hebben we wel genoeg spotjes😁

1 like

Heb deze vorige week ook nog gekocht, ideaal bij nekpijn juist! Is al mn tweede zelfs, nadat mn vriend de andere in de magnetron gegooid heeft waarin hij daarvoor nog eten gemorst had :rolleyes: nu gelukkig een donkergrijze waarop eventuele vlekken al iets minder zouden opvallen :stuck_out_tongue:

Haha ik heb dat shirt! Topaankoop ook.

1 like

Karwei! Hij heet Juno. :blush: