Show je laatste aankopen #3

Wauw die groene top! Zo elegant

1 like

Zara (waarom zijn die plaatjes altijd zo gek. In het echt is deze veeeel mooier nog)

H&M Home

Voor een nineties feestje, van de Hema:

4 likes

Dr Martens Vegan Jadon II Mono’s :heart_eyes:

23 likes

Vind ze heel leuk, waar heb je ze vandaan?

https://www.lucardi.nl/nl-nl/product/95512/zilveren-oorbellen-rond-turquoise-bali

1 like

Zowaar alleen maar deze gekocht! :smiley:

2 likes

25 likes

Niet echt mijn aankoop want gekregen van mijn ouders voor m’n afstuderen, maar wel zelf besteld

9 likes

Hier ga ik in wonen

3 likes

ANWB.

17 likes

Oh die kleur :heart_eyes: die hing hier in de etalage met een bijpassende sjaal met panterprintje, echt love it!

1 like

Waaaauw :heart_eyes:

1 like

Ik ben stiekem een oud vrouwtje

12 likes

Ohh nee deze heb ik ook, dit is zo chill. Ook als je gewoon het koud hebt is dit echt ideaal.

3 likes

Ik heb een cadeaubon om bij onderstaande website iets te bestellen, nu dacht ik een regenjas (Rai.ns) of rugtas of zo. Welk(e) model of kleur zouden jullie nemen? En hoe kan ik de maat het beste gokken? Ik bestel echt nooit online dus ik zit er een beetje van in de (keuze)stress. :rofl::sweat_smile: Een lang model lijkt me fijn voor op de fiets maar dan moet de stof dus niet in de weg zitten.

Edit: ik denk dat ik ergens in de stad maar gewoon ga passen! Maar als iemand ideeën heeft dan hoor ik het graag. :grimacing:

Ik heb curve coat in lichtroze, nog altijd heel blij mee! Wel heel lang als je klein bent (1.65) maar dat vind ik juist fijn in de regen)

1 like

Oh ik vind het zo heerlijk als het weer tijd is om wintertruien te kopen. Heb mezelf net een beetje laten gaan

Karen by Simonsen Melody trui

Samsoe Samsoe

Just Female

Other Stories

Samsoe Samsoe

35 likes

Riempje van Bershka

Colbertjurkje van Bershka maar deze gaat weer terug. De pasvorm is zo raar. Erg jammer want hij is wel heel leuk.

Kleedje en blad van Casa

Wierook (of potpourri sticks zoals ze ze zelf noemen) en houder ook van Casa.

7 likes

Ik voel me zo volwassen…!

24 likes

Echt he. Ik word ook mega blij van microvezeldoeken, heb echt een hele lade vol, maar vandaag toch weer 5 nieuwe gekocht in leuke kleurtjes :woman_shrugging:

Gelukkig is dit geen dure hobby.

5 likes