Allebei van &other stories!
Ik zou wel mailen of bellen! Als ze zeggen dat de ander er niet meer is, gewoon deze houden. Kan me niet voorstellen dat ze veel moeite gaan doen om hem terug te krijgen, terwijl je er gewoon voor hebt betaald.
Bekers en waxinelichthouders van Woonexpress
Eerste beugelloze bh

Hopelijk past/staat het een beetje (van Hema).
Adidas joggingbroek, €23 via Wehkamp

Issie prijzig? Ik denk dat ik weet wat ik voor mijn verjaardag ga vragen.
€189,95! Dit is hem: https://www.myomy.nl/my-paper-bag-long-handle-zip-mix-anaconda-waxy-black/
Ik heb hem ook in de original kleur zonder anaconda textuur, en het is zo’n fijne tas! Gebruik hem al jaren voor echt alles
Trouwens als jij of iemand die je kent bij de ING zit, daar kan je met rentepunten kortingsbonnen kopen voor MYOMY
Tangle Teezers. De bovenste speciaal voor onder de douche en de onderste heb ik laatst van een vriendin geleend en die voelde zo fijn op mijn hoofdhuid + hij kwam door mijn dikke haar haha.
Ik wil dit ook!! Hoe? (ik heb niet gezocht)
Share the secret baby
& @twijfelaar nsinternational.nl !! en dan een beetje puzzelen want verschilt erg per dag/tijdstip. wel enkel overigens.
Netjes! Ik heb zo weinig geduld voor die website, het lukt me nooit maar ik ben dan ook erg afhankelijk van de schoolvakanties of weekenden.
Enkele reis? Of retour?
Tip: reserveer wel een stoel anders kan het zo zijn dat alle stoelen gereserveerd zijn en jij moet staan (spreek helaas uit ervaring)