Share the secret baby
& @twijfelaar nsinternational.nl !! en dan een beetje puzzelen want verschilt erg per dag/tijdstip. wel enkel overigens.
Netjes! Ik heb zo weinig geduld voor die website, het lukt me nooit maar ik ben dan ook erg afhankelijk van de schoolvakanties of weekenden.
Enkele reis? Of retour?
Tip: reserveer wel een stoel anders kan het zo zijn dat alle stoelen gereserveerd zijn en jij moet staan (spreek helaas uit ervaring)
Ik heb deze tas nu een paar maanden, maar als ik hem neerzet zakt ie heel lelijk in elkaar. Ik heb 'm gekocht omdat ik verwachtte dat hij juist zo mooi rechtop zou blijven staan. Heb jij daar ook last van?
Zo lekker! Ik wil hem ook graag hebben.
Ja dat heb ik ook, maar vind dat persoonlijk niet erg en zet hem meestal tegen de muur/bank/stoelpoot etc.
Ah, die is mooi!!
Kon het kopen van nieuwe broeken niet langer meer uitstellen.Beiden zijn van de H&M,en de mom jeans is nu al mijn nieuwe lievelings <3
Kon niet kiezen welke en met de korting van Ici Paris dacht ik: treat yourself.
Aanvulling op mijn collectie <3
Preorder voor Sword én Shield, gezien mijn zwager dit spel voor zijn verjaardag wil hebben en we dan elk een andere versie hebben (voor het ruilen van de exclusieve Pokémon).
Hem maakt het niet uit welke versie, ik neig naar Shield.
Ja heel mooi boek! Zo mooi, maar ook een soort van ongemakkelijk (goh :p) om te lezen ook
Mooi met de schrijver:
Jaaaaaa ik heb 'm ook binnen